вторник, 17 ноември 2015 г.

66% от мъжете предпочитат Philips като марка електрически самобръсначки



За българските мъже бръсненето не е емоционално действие, а по скоро скучна,
безинтересна ежедневна необходимост. Това показват резултатите от национално представително проучване за нагласите на мъжете в България спрямо бръсненето, проведено от агенция TNS по поръчка на Philips България сред 604 мъже на възраст от 15 до 45 години, живеещи в големите областни градове. 
Навикът, съгласно проучването, е основен фактор, който влияе на метода на бръснене.
Българският мъж описва идеалното бръснене като бързо, прецизно и без риск от порязване и наранявания по лицето. Отстраняването на нежеланото окосмяване трябва да отнема между 3 и 5 минути; кожата да остава перфектно гладка, мека и ненаранена. За да постигнат този резултат, повечето българи използват крем или пяна, а 2/3 от анкетираните употребяват автършейв.
64% от запитаните предпочитат електрическата самобръсначка заради значително
по-малкото време за бръснене, 51% залагат на този метод, защото могат да използват самобръсначката във всякакви условия, 44% от анкетирането изтъкват липсата на наранявания като водещ фактор, 35% избират електрическата самобръсначка заради по-голямата прецизност на уреда, а 26% не биха заложили изобщо на обикновената.
66% от участниците в проучването посочват Philips като предпочитана марка електрически самобръсначки.
Според българите идеалната самобръсначка притежава висококачествени ножчета, компактна и удобна е, отличава се с лекота, издръжливост на батерията, както и с краткото време за бръснене.
Интересно е, че 62% от анкетираните са си купили уреда сами, а 38% са го получили като подарък. Като основни условия за покупката на електрическа самобръсначка българите изтъкват високото качество - 74% и цената - 57%.
Националното представително проучване сочи още, че 78% от мъжете, които използват електрическа самобръсначка се бръснат в офиса, а 67 на 100 от тях по време на пътувания.  Друг интересен факт е, че 58% от българите предпочитат интернет като източник на информация .
 


Няма коментари:

Публикуване на коментар