
Причина за решението да не се излъчват анонси за сериала с участието на Стефан Данаилов е предизборната битка, която започва официално на 12 април. Тъй като актьорът е кандидат-депутат на БСП, той не може да бъде включван в други реклами освен политически в рамките на официалната кампания, която продължава един месец - от 12 април до парламентарния вот на 12 май, разясниха от Би Ти Ви.
Това е третият пореден сериал с участието на Стефан Данаилов, който се излъчва около избори. По време на президентския вот през 2011 г. актьорът беше кандидат за вицепрезидент. Тогава Би Ти Ви не само спря рекламите с негово участие на тогавашния си хитов сериал „Стъклен дом“, но пусна целия сезон след изборите.
Около предишния парламентарен вот през 2009 г. пък БНТ излъчи „На всеки километър“. Междувременно първите два епизода на „Фамилията“ отбелязаха зашеметяващ рейтинг. Сериалът закова пред екраните 1,2 милиона зрители. Той е бил най-предпочитаната телевизионна програма във всички възрастови групи, като върхът е достигнал сред младите хора между 18 до 34 години. При тях пазарният му дял достига 45% от всички пред телевизорите в неделната вечер.
Няма коментари:
Публикуване на коментар