Тематичната инициатива на eMAG в месеца на любовта събра над 1600 отговора за това какво ни прави щастливи
Целият февруари в eMAG беше посветен на любовта и на многото й форми, с които
пълним не само дните, но и сърцата си. В тематична кампания онлайн ритейлърът предизвика своите последователи да споделят какво носи радост в техните сърца, за да се съберат 1000 отговора, с които да напълнят сърцето на eMAG. За по-малко от седмица над 1600 души се включиха в инициативата, празнуваща многото форми на най-нежното чувство, които изпълват сърцето и душата.
За голяма част от участниците това, което пълни сърцата им, са любимите хора и времето, прекарано с тях, особено малките моменти на внимание и нежност, като грейнало от радост детско лице, усмивка, думите „мамо, тати и гуш”, „семейна почивка, от която се връщаш уморен, но щастлив”, „целувките сутрин”, „малките бележки, които лепи навсякъде”. Здравето, безкористната добрина и неочакван мил жест също са често споменавани, както и пътешествията, постигнатите мечти и приятелите.
Наред с всичко това, за мнозина сърцето се изпълва с щастие от конкретни продукти, с които да се посветят на хобито си, да ги подарят или да създадат онези незабравими моменти – готварски принадлежности за вкусна домашна вечеря или за да „сготвя с баба”, смартфон, за да си винаги във връзка с близките, играчки за децата, спортни уреди за поддържане на добра форма, телевизор, за да не пропуснеш победа на любимия си отбор. Кафе, вино, шоколад и парфюм също са сред често споменаваните продукти, носещи радост.
Домашните любимци, красивата природа, „любима песен, слушана в нощта” и „хубава книга в лошо време” намират своето място в отговорите на участниците, както и удоволствието „когато получа известие от eMAG, че любимият ми продукт е с намалена цена”.
„Едно сърце, а толкова много „Любими” – любими моменти, любими хора, любими продукти. С кампанията „Какво пълни сърцето” събрахме не само вдъхновяващи отговори, но и стотици поводи да оценим истински важните неща. За eMAG търсенето никога не спира и този февруари то ни доведе до удовлетворението, че според многобройните отговори успяваме да допринесем нашите клиенти да се чувстват добре, да открият каквото им е нужно, да направят подарък – и точно това е, което пълни нашето сърце и за което работим всеки ден” – казва Мирослава Станева, бранд мениджър eMAG България.
Няма коментари:
Публикуване на коментар