Translate

събота, 12 ноември 2022 г.

dm България отчете ръст на оборота от близо 23% за последната финансова година

dm инвестира 8,2 млн. лв. в страната

dm България е част от водещата група за търговия с дрогерийни стоки в Германия и Централна и Източна Европа /ЦИЕ/ – dm drogerie markt, която за финансовата 2021/2022 година отчита ръст на оборота от 10,7% до 13,5 млрд. евро. Подгрупата Австрия и ЦИЕ, която обхваща Австрия и 12 държави от региона, включително и България, отчита ръст на оборота от 13,5% до 3,6 млрд. евро. Общо магазините на концерна dm са 3 945, а служителите са повече от 71 620.

 

 dm България отчете ръст на оборота от 22,8% за последната финансовата година,
която за компанията е в периода 01.10.2021г.-30.09.2022г. В последните 12 месеца водещата верига за търговия с дрогерийни стоки инвестира 8,2 млн. лв. /в четири основни направления – разширяване на мрежата от магазини, обновяване на съществуващите филиали, развитие на онлайн магазина и обучение на служителите на компанията/ и отвори своя магазин №100 у нас. След като през септември беше „открит“ българският онлайн магазин на
dm, на 07.11.2022 компанията стартира и мобилното си приложение за пазаруване с близо 8 500 стоки в 86 дрогерийни категории.

В последната една година dm България успя да развие бизнеса си и да постигне този ръст на оборота, както в резултат от разширяването на мрежата от магазини, така и благодарение на ефективния си подход, базиран на огромен избор от над 16  000 дрогерийни стоки в специализирани магазини и компетентна консултация. Както става ясно от данните, българските купувачи все по-често избират иновативните продукти, предлагани от dm, заради отличното съотношение цена-качество, особено при собствените марки на компанията, сред които alverde, dmBio, Balea, babylove, Denkmit и други.

dm България отчита и повишен интерес към асортимента от над 1 500 био и устойчиви стоки – храни, козметика и битова химия. Компанията лансира и първата масова Upcycling марка козметика, изработена от остатъчни материали от други производства. Всички тези продукти са важни за хората, които се стремят към устойчив начин на живот. Не на последно място, през изминалата година, клиентите на dm показаха високо одобрение и към ценовата стратегия „Трайно изгодно“, която гарантира, че цената на даден продукт няма да се променя поне четири месеца след датата, посочена на етикета.

Като отговорна компания, през последната финансова година dm подкрепи и важни социални каузи. В периода 01 октомври 2021 г.-30 септември 2022г. бяха дарени повече от 30 000 лв. за развитие на дейността на Фондация „Живот със Синдром на Даун“ и на SOS Детски Селища.

Във връзка с резултатите на dm България /за отчетния период/ председателят на Борда на управителите на компанията Андрей Петров заяви:

-Ние изпращаме успешна финансова година с впечатляващ ръст на оборота, което се дължи на неуморната работа на всички колеги в dm, за което им благодаря! Резултатите ни са и доказателство, че хората харесват разнообразието от дрогерийни стоки с високо качество на разумни цени и с удоволствие пазаруват в нашите магазини. С отварянето на нашия стотен магазин, със старта на онлайн магазина и на мобилното ни приложение все повече клиенти ще могат да се възползват от удобството, което им предоставяме.

За последната финансова година dm България отбелязва рекорден оборот от 215 млн. лв. По този показател компанията е лидер по оборот в сектора на търговията с дрогерийни стоки в страната.

Според Петров причините за впечатляващия ръст от 22,8% и за рекордния оборот са няколко. На първо място е начинът на работа на компанията, който предлага огромно разнообразие от над 16 000 продукта за красота, здраве, лична и домашна хигиена, грижа за бебето и така нататък, пазаруване в удобни и уютни магазини и компетентна консултация от отлично подготвен dm дрогерист.

Втората причина е ценовата стратегия на компанията „Трайно изгодно“, която гарантира, че поне четири месеца след датата указана на етикета на даден продукт, неговата цена няма да се увеличи. Така „Трайно изгодно“ се утвърждава като ценови модел, който подкрепя рационалното пазаруване, ограничава излишното харчене на пари и презапасяването и дава сигурност и спокойствие във времена на растяща инфлация и променящи се цени.

Друга причина за рекордния оборот е експанзията на dm България. На 09.11.2022 г. компанията откри своя магазин №100 в кв. „Студентски град“, гр. София. Общо през последната финансова година бяха открити 7 нови магазина. Освен, че беше разширена мрежата в градове, в които dm вече присъства, бяха открити филиали и в нови градове като Троян, Пирдоп, Севлиево и Търговище.

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар