Спонсорството включва брандиране на каската и болидa на Никола Цолов от отбора Кампос Рейсинг, както и придобиване на правата за излъчване на живо на стартиращия този уикенд нов сезон на F4 шампионата по телевизия b1b.box
На специално свикана пресконференция в София Картинг Ринг „Булсатком“ обяви, че е подписал
споразумение за спонсорство на младия български F4 състезател Никола Цолов, състезаващ се за отбора на Кампос Рейсинг. Споразумението e с мениджърската компания A14, основана от двукратния шампион във F1 Фернандо Алонсо. Стратегическото спонсорство включва брандиране с логото на „Булсатком“ на състезателния болид на Никола Цолов, на неговата каска, както и участието на Никола в маркетинг комуникациите на най-големия разпространител на ТВ съдържание в страната. Чрез това спонсорско споразумение „Булсатком“ придобива също правата да излъчва на живо състезанията на 15-годишния български F4 състезател в новия сезон на F4. Клиентите на “Булсатком“, както и на водещите ТВ оператори, ще могат да гледат състезанията по телевизия b1b.box.
Феновете на моторния спорт ще могат да проследят всичките седем кръга от F4 шампионата. Първият кръг ще се проведе този уикенд, 30 април – 1 май, в Портимао, Португалия, а вторият в Херес, Испания, на 28-29 май. Следващата надпревара ще бъде отново в Испания, във Валенсия, на 11- 12 юни. Спа в Белгия ще посрещне участниците в четвъртата част от F4 на 8-9 юли, а Арагон, Испания – стартът на петата надпревара на 3-4 септември. Шестото състезание ще се проведе в Навара, Испания на 1-2 октомври. Последният кръг ще завърши сезона в Барселона, Испания, на 12-13 ноември.
Подкрепа за най-младата надежда на академията за моторни спортове Alpine предоставят и други български компании. „Scalefocus“, „Persy“ и „RaceFacer“, заедно с „Булсатком“, застават до Цолов и подкрепят неговата кариера във Формула шампионатите.
Цолов сподели, че се адаптира отлично към новия болид и към пистите на новия сезон на F4. По време на тестовете Фернандо Алонсо е в постоянен контакт с Никола и му дава съвети за спецификите на пистите и напътствия за сет-ъп на колата. Сред кумирите на младия талант освен Алонсо, е също и Аѝртон Сена, който се е състезавал с N12. Именно този номер е предпочитан от младата надежда, защото още в първата си надпревара печели с него. „Успях да опозная и да се сприятеля със своите съотборници, с които тренираме заедно. Когато обаче съм на пистата, нямам приятели“, с усмивка коментира Цолов.
Спонсорството от „Булсатком“ е в продължение на инициативата на компанията да подкрепя българския спорт и развитието на младите таланти като Никола.
“Булсатком“ е посветен да подкрепя българския спорт и особено младите ни таланти. Излъчвайки техните състезания и популяризирайки ги, се надяваме да изградим нови модели за подражание за децата. Спортът е най-успешният метод да държим подрастващите далеч от вредните навици и е инвестиция в тяхното здраве и балансирано развитие. За нас е чест, че екипът на Никола Цолов прие подкрепата на „Булсатком“. Пожелаваме му успехи и бързо израстване в по-горните нива на Формула“, коментира Станислав Георгиев, изпълнителен директор на „Булсатком“, и добави „Освен излъчванията ни на живо по телевизия b1b.box, сме ангажирали партньорите ни от продуцентската компания „Съркъл Медия“ да заснемат документален филм за подготовката на Никола и случващото се „зад кулисите“ в избрани състезания през година“.
На пресконференцията взе участие и Пламен Цеков, Председател на борда на директорите на Saclefocus. “От създаването на компанията работим активно за развитието на таланта в България и региона. Не се
поколебахме в подкрепата си за Никола, когато го открихме в началото на кариерата му. Усилията и успехите му ни мотивират да продължаваме развитието си заедно – сезон след сезон до Formula 1”, каза той.
Няма коментари:
Публикуване на коментар