Translate

вторник, 8 февруари 2022 г.

Монделийз Интернешънъл публикува третия доклад State of Snacking, подчертаващ глобалните тенденции при похапването и ролята му сред потребителите

  • Похапването /snacking/ е предпочитано пред познатото традиционно хранене за трета поредна година;
  • Осъзнатата консумация и благополучието играят все по-важна роля в мотивацията на потребителите да похапват;
  • Голяма част от потребителите съобразяват решенията си за покупка на храни с ценностите си;
  • Балансираното хранене все по-често включва и малко удоволствие;
  • Разширено определение - близо 80% от потребителите в световен мащаб твърдят, че дефиницията им за похапването се е променила през последните 3 години.

 

 

Монделийз Интернешънъл /NASDAQ: MDLZ/ публикува своя трети годишен доклад State of Snacking™ - глобално проучване на потребителските тенденции в похапването. В него се разглеждат данни за начина, по който потребителите вземат решения за похапване /snacking/. Докладът показва, че осъзнатата консумация и благополучието са все по-важни, когато хората похапват. Проучването също така потвърждава, че за трета поредна година потребителите предпочитат похапването пред традиционното хранене /64%, което е с 5% повече от резултатите, отчетени през 2019г./ Тази тенденция се засилва сред по-младите поколения, като 75% от представителите на Gen Z заменят всеки ден поне едно хранене с похапване.

Докладът State of Snacking, разработен в партньорство с The Harris Poll, допълва солидната база данни на Монделийз Интернешънъл за пазара на продуктите за похапване, включително макротенденциите, които определят бъдещето на похапването, с нови социологически проучвания, проведени сред хиляди потребители в 12 държави. Резултатите показват увеличаващото се значение, което похапването има в живота на потребителите. Данните са в унисон със стратегия на компанията да се превърне в световен лидер в областта, като предлага правилния продукт, в точния момент, произведен по един устойчив начин.

Основните изводи на доклада включват:

  • Отвъд храненето – 85% от потребителите консумират поне един продукт, който им носи малка доза удоволствие, 88% споделят, че балансираният хранителен режим може да включва и малко удоволствие, а 74% - че не могат да си представят света без шоколад;
  • Интегриране на решенията за покупка с ценностите – 85% от потребителите по света искат да купуват продукти за похапване от компании, които полагат усилия за опазване на околната среда;
  • Въздействие повлияно от социалната свързаност - в световен мащаб повече от половината анкетирани твърдят, че социалните медии са ги вдъхновили да опитат нови продукти за похапване през последната година.

Освен това, потребителите търсят похапвания, които им носят редица ползи извън физическото благополучие и хранителните нужди. Навиците им сочат, че както храната, така и удоволствието са част от балансирания начин на живот. Пример за това е фактът, че 85% от потребителите вече консумират поне един продукт за похапване вместо основно хранене и един за удоволствие всеки ден. В допълнение, похапването продължава да служи като средство за емоционално благосъстояние, като почти осем от всеки десет потребители в световен мащаб са съгласни, че някои хапвания трябва да са само за удоволствие или удовлетворение, без да се притесняваме прекалено много за храненето /79%/. Разумното потребление също е все по-актуално. Според доклада 86% от потребителите вярват, че размерът на порцията и съставките са изключително важни.

„Докладът ни State of Snacking установи, че определението за похапване се променя сред потребителите в световен мащаб, което води и до промяна на значението и мястото на продуктите за похапване в живота на хората. Похапването е много повече от източник на храна и удоволствие. То е основа на социална връзка и вдъхновение за нови преживявания. Важно е да се отбележи, че потребителите продължават да предпочитат похапването пред традиционното хранене през деня. Това е все по-често срещано поведение, ускорено от продължаващата пандемия, което започва да се превръща в част от ежедневието на хората. Ето защо се гордеем, че продължаваме да предлагаме точният продукт, за почният момент от деня, произведен по правилния начин“, каза Дърк Ван де Пут, председател и главен изпълнителен директор на Монделийз Интернешънъл.

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар