Translate

петък, 24 септември 2021 г.

Стоян Дойчев oт "Татковци" ще става татко на близнаци

 

 

Актьорът разкри вчера в студиото на "Тази сутрин", че през декември му предстои да стане татко. Той
изрази надежда, че всичко ще е наред с Мирела /половинката на Стоян/ и сподели, че очакват близнаци - момче и момиче. Стоян е вторият актьор от „Татковци“, който освен в сериала, ще стане баща и в реалния живот след като това се случи с „шурето“, както се наричат с Христо Пъдев.

Голямо предизвикателство за него се оказва сцената от сериала, в която героят му трябва да поеме в ръцете си своя новороден син. Детенцето всъщност е 4-месечно бебе. Той сподели:

-Беше крайно емоционален момент, когато хванах това малко бебе. Но на много неща за бъдещото бащинство се уча именно от сериала. Дори съвсем скоро изпаднах в „позната“ ситуация – докато избирахме количка с половинката ми Мирела, тя се сети за една сцена от сериала и най-мило ме помоли „да не импрегнирам количката“.

Стоян е завършил специалност "Куклен театър" и смята да използва уменията си, когато децата му се родят: "Не знам дали съм готов за това, много се притеснявам." За да се подготви за образа си, му се налага да пусне по-дълга коса и брада. Това също се оказва предизвикателство за него. "Подготовката за сериала беше трудна, защото се наложи да съм в този вид" - споделя със смях той. "Играл съм роли на революционер, затворник, но такъв вид никога не съм имал."

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар