Translate

четвъртък, 27 май 2021 г.

Мария Силвестър и Димитър Павлов – водещи на токшоуто „Малко по-свежо, моля“

Мъжете са по-големи оптимисти от жените, но нежният пол оценява повече по-малките неща в живота

 

 

Queen’s /любимите на няколко поколения сокове/ отбелязват тази година своя 25-и рожден ден на българския пазар. Те са част от семейството на Maspex Wadowice Group, една от най-големите компании в сектора на хранително-вкусовата промишленост в Централна и Източна Европа. За четвърт век Queen’s се превърнаха в една от най-разпознаваемите марки сокове у нас.

25 години Queen’s правят живота на българите по-свеж и въпреки предизвикателното време, в което живеем отново ще накарат потребителите си да погледнат от свежата страна на живота. Като част от ежедневието на почти всяко семейство, Queen’s повдигат завесата кое освежава живота на българина с национално представително социологическо проучване по темата, изготвено от агенция Алфа Рисърч. Изследването е проведено през месец април 2021г. и обхваща 500 респондента от страната във възрастовата група 25 - 49 години. Цели да регистрира основните двигатели за формиране на свеж поглед към живота у хората и да хвърли светлина върху цялостната концепция за оптимизъм сред българите.

Данните показват, че щастието е личен и силно емоционален въпрос, зависещо  от най-важните неща в живота – здравето и щастието на близките и любими хора. Това посочват като основен фактор 8 от всеки 10 човека в проучването – 84%. За поддържането на свежо настроение близо 40% от анкетираните посочват умението човек да се радва на малките неща в живота. Прагматичните категории като материалната обезпеченост, работата и перспективата за бъдещето са важни по принцип, но като непосредствен източник на преживени щастливи моменти остават на втори план. Независимо, че тези данни са общовалидни в национален мащаб, участващите софиянци в проучването се фокусират повече върху материалното -33.6 % и много държат да упражняват контрол над живота си, за разлика от живеещите в областни градове и малки населени места - 23%. Мъжете имат по-голяма склонност да търсят повече сигурност за бъдещето, докато жените успяват повече да оценят малките неща в живота /42.9%, спрямо 33.5% при мъжете/. И при двата пола обаче с напредването на възрастта споделените моменти стават по-важни в сравнение с материалната обезпеченост. Едновременно с това мъжете са по-големи оптимисти и по-често гледат от по-свежата страна на живота 43.4%, докато при нежния пол резултатите са доста по-ниски - 31.9%.

Савина Паликерова

Тъй като щастието на близките е от най-голямо значение, е налице разбирането, че всеки трябва да полага усилия за това. Почти половината анкетирани са на мнение, че най-важното усилие е да накарат любимите си хора да се чувстват значими. Затова не винаги са нужни големи жестове. 45% го постигат чрез споделяне на вкусна храна и напитка. За малко над 40% е нужно важните хора в живота просто да бъдат изслушани или насърчавани да погледнат от „свежата страна на нещата“. И тук отново се очертава малка разлика в мирогледа и навиците на столичани и хората, живеещи в областни градове и малки населени места. Хората от София са склонни по-малко да изслушват близките си /38%/, за да освежат деня им, за разлика от хората от провинцията - 42%.

Водещите три фактора, които могат да направят един обикновен момент по-свеж са слушането на музика/любима песен - 43.5%, игра с децата или домашния любимец - 40.8% и хубава храна и свежа напитка - 26%. Далеч по-надолу в класацията остават практикуването на спорт /17.8%/ и спонтанен шопинг /11.4%/, обобщи Савина Паликерова, маркетинг мениджър на компанията.

За да освежат настроението в семейството по още един начин, Queen’s ще отпразнуват нестандартно своя 25-годишен юбилей с токшоуто „Малко по-свежо, моля“, чийто водещи ще са най-големите свежари в родния ефир Мария Силвестър и Димитър Павлов. То ще се излъчва на живо във Facebook страницата на Queen’s, като първото му издание ще е на 27-ми май от 21.30 часа. 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар