Лидл България взе първа
награда в шестото издание на Годишните награди на B2B Media в категорията за
„Образователна идея“. Компанията получи отличие за своята инициатива за
здравословно и балансирано хранене - „Умници гладници“. Инициативата се
организира в партньорство с Асоциация „Родители“ и със съдействието на
Министерство на образованието и науката.
„Умници гладници“ има за
цел да представи темата за здравословното и балансирано хранене по забавен и
интересен начин на децата в училище. Над 250 учители от 100 училища в София,
Пловдив и Варна се включиха в информационни срещи, а близо 900 ученици
участваха в провеждането на открити уроци по темата. В резултат на проведените
активностите, тази есен предстои да бъде издаден специален сборник, в помощ на
учители и родители. Той ще бъде предоставен на всички училища в страната със
съдействието на МОН.
Признанието за „Умници
гладници“ още веднъж затвърждава усилията на компанията да инициира и подкрепя
проекти, които помагат на родителите в грижата им за техните деца.
За поредна година
конкурсът на B2B Media награди най-иновативните компании, както и
социално-отговорните кампании, които използват иновативното мислене за
постигане на значими резултати. Наградата от тази година е поредното отличие,
което веригата получава за своите инициативи. В миналогодишното издание на
конкурса, Лидл България спечели две първи места в категориите за „Социален
проект“ и „Социално отговорна кампания на годината“
Няма коментари:
Публикуване на коментар