NIVEA
ще осъществи специално
разработена дигитална активация, която да подкрепи инициативата „Приказни
моменти на грижа“, връщайки ни към най-красивите спомени от детството.
Кампанията, която
подпомага SOS
Детски селища, се
провежда за пета поредна година у нас. Както досега, така и тази година,
емблематичният за NIVEA крем в синя кутийка - NIVEA Crème, се предлага в
лимитирана серия, като от всеки закупен продукт от серията NIVEA дарява по 30
ст. в помощ на сдружение SOS Детски селища.
От вчера всеки, който би желал да допринесе за каузата, има възможност
да го направи и онлайн, като отговори само на няколко забавни въпроса на сайта NIVEA.bg/Приказки в
периода до 28 Ноември 2019 г. Анкетата отнема минутка и напомня за най-хубавите моменти от
детството – лятната ваканция, вкуса на пържени филийки, любимото плюшено мече.
За всяка попълнена анкета NIVEA ще дари допълнително по още 30 стотинки на SOS Детски селища България.
Под хаштаг #ПриказнаСиняГрижа кампанията ще бъде разпространена и в Instagram, а споделяйки историите, всеки ще може да помогне повече хора да подкрепят
каузата.
През годините зад
кампанията „Приказни моменти на грижа“ застанаха посланици, ентусиасти и
партньори, които спомогнаха популяризирането на идеята повече български деца да
получават шанса за щастливо детство. Сред тях са Силвия Лулчева, Криско, Тита
Драго Симеонов, Орлин Павлов и музикантите от група „Остава“, Александра и
Даниел Петканови, а тази година към тях се присъедини актьорът Владимир
Карамазов.
Няма коментари:
Публикуване на коментар