Целта е да ускори дигиталната си трансформация

Основните промени в
Изпълнителния комитет са следствие на продължаващото разширяване на бизнеса на
Bridgestone в нови области като: решения за автопаркове, амбицията за затвърждаване
на цялостната верига за доставки в една все по-сложна и дигитализирана
производствена среда, не на последно място засилване на сътрудничеството между
научноизследователската и развойна дейност с производствената, както и
използване на нарастващата дигитализация в производствената сфера.
Ролите на висшите
ръководители, докладващи на Паоло Ферари, изпълнителен директор и президент на
Bridgestone EMEA, са допълнени както следва:
Лоран Дарту, понастоящем
Директор стратегии и маркетинг за Bridgestone EMEA и корпоративен директор на
Bridgestone Corporation, ще заеме позицията на главен оперативен директор на
Bridgestone EMEA едновременно с настоящата си длъжност. Лоран Дарту ще продължи
да отговаря за бранд маркетинга, корпоративните комуникации, бизнес решения и
стратегии, както и за TomTom Telematics, сливания и придобивания и
корпоративната социална отговорност. В допълнение, Лоран ще поеме отговорност
за производствените операции, логистиката и управлението на веригата за
доставки, с цел ускоряване изпълнението на
основната оперативна стратегия на компанията.
Емилио Тиберио, наскоро
назначен за Директор технологии на Bridgestone EMEA и Корпоративен Директор на
Bridgestone Corporation, ще поеме отговорност както за качеството и опазване на
околната среда, здравето и безопасността, така и за регулаторните въпроси и
връзките с обществеността. Емилио ще отговаря и за отдел Системно инженерство
на Bridgestone – ново звено, създадено за допълнително засилване на
сътрудничеството между научноизследователската и развойна дейност с
производството.
Астрид Ран, Директор
финанси на Bridgestone EMEA, ще поеме освен настоящите си отговорности и тези
за информационните технологии. Тя ще управлява баланса на инвестициите за
информационни технологии между основната инфраструктура и нуждите във връзка с
дигитализацията на Bridgestone EMEA.
Рикардо Чичи, Директор
продажби на Bridgestone EMEA, ще продължи да укрепва търговската и
потребителската си организация, чрез
включване на потребителското и търговско планиране на продуктите в тази
функция, за още по-добро планиране въз основа на нуждите на потребителите и
пазара.
Както бе оповестено
по-рано от ръководството на Bridgestone Corporation, няколко нови длъжности
са добавени към Централния офис и Bridgestone EMEA се радва да съобщи, че
Паоло Ферари, изпълнителен вицепрезидент и изпълнителен директор на Bridgestone
Corporation, главен изпълнителен директор и президент на Bridgestone EMEA и
председател на Борда на Bridgestone Americas, ще поеме и поста на изпълнителен
директор на дигиталните стратегии /G-CDSO/. Той ще изпълнява тази нова длъжност едновременно с останалите,
включително и тази на главен изпълнителен директор на EMEA.
„Бързата промяна в
мобилността, водена от тенденции като урбанизацията, климатичните промени и
дигитализацията, води и до нашата бърза трансформация. Уверен съм, че промените
в ръководството на Bridgestone EMEA ще помогнат за ускоряване на този преход от
производител на висококачествени гуми до лидер в решенията за мобилността и ще
ни помогнат да интегрираме нашата бъдеща
дейност в тази трансфорация“, коментира Паоло Ферари.
„В момент, в който
индустрията ни става все по-свързана, автономна, споделена и електрифицирана (CASE), аз се гордея, че мога да допринеса за бъдещия растеж на групата на
Bridgestone, като използвам възможностите за дигитален бизнес и водя нашата
компания и индустрията към бъдещето на мобилността.“
Няма коментари:
Публикуване на коментар