четвъртък, 24 март 2016 г.

Как ще изглежда маркетинга до 2-3 години?



 -Социалните медии ще се превърнат в платформа за виртуални преживявания с бранда.
Все повече хора, посредством социалните медии и виртуалната реалност ще могат да преживяват даден продукт или услуга преди да платят за тях;
-Новото поколение Z ще промени начина по-който се таргетират групите. Все повече посланията и комуникацията ще бъдат насочвани не по демографски данни, а по ценностна система и разбирания за света. За това голяма роля ще играят Големите Данни;
-Големите данни (big data) ще помогнат не само да се създаде много по-близка и пълноценна връзка с клиента, но и да се разбере неговото реално преживяване с бранда и да се направи по-силно и вълнуващо. Успешните брандове ще използват данните и анализите им, за да правят всеки досег до продукта или услугата им все по-запомнящи се;
- Все повече алгоритми и аналитикс ще стават част от работата на маркетинг специалистите и сливането на длъжностите Маркетинг и Информационен или технологичен Директор (зависимост от бранша)  ще става все по реално.
Като обобщение, данните ще помагат на брандовете да създават стойност и лично преживяване на потребителя с тях. До няколко години все по-малко ще таргетираме потребители, а ще създаваме ценни връзки и стойност за потребителите.



Няма коментари:

Публикуване на коментар