-Социалните медии ще се
превърнат в платформа за виртуални преживявания с бранда.
Все повече хора,
посредством социалните медии и виртуалната реалност ще могат да преживяват
даден продукт или услуга преди да платят за тях;
-Новото поколение Z ще
промени начина по-който се таргетират групите. Все повече посланията и
комуникацията ще бъдат насочвани не по демографски данни, а по ценностна
система и разбирания за света. За това голяма роля ще играят Големите Данни;
-Големите данни (big data)
ще помогнат не само да се създаде много по-близка и пълноценна връзка с
клиента, но и да се разбере неговото реално преживяване с бранда и да се
направи по-силно и вълнуващо. Успешните брандове ще използват данните и
анализите им, за да правят всеки досег до продукта или услугата им все
по-запомнящи се;
- Все повече алгоритми и
аналитикс ще стават част от работата на маркетинг специалистите и сливането на
длъжностите Маркетинг и Информационен или технологичен Директор (зависимост от
бранша) ще става все по реално.
Като обобщение, данните ще
помагат на брандовете да създават стойност и лично преживяване на потребителя с
тях. До няколко години все по-малко ще таргетираме потребители, а ще създаваме
ценни връзки и стойност за потребителите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар