Translate

сряда, 14 ноември 2012 г.

НЕСТЛЕ България представи компанията пред чуждестранни медии



Компанията е инвестирала около 15 млн. евро през 2011 и 2012 г. и планира да увеличи инвестициите през 2013 г.

Хуан Карлос Пералехо,изпълнителен директор на Нестле България,  съвместно с ръководния екип на компанията– МатюЧандлър, финансов директор; Биляна Георгиева, директор Човешки ресурси; Мария Тодорова, юридически съветник и Мария Христова-Швец, директор Комуникации, бе домакин на  журналисти от  водещи международни медии в Япония, Южна Корея, Великобритания, Италия, Австрия, Румъния и др., пред които представи

инвестициите и плановете на компанията .

В рамките на посещението, организирано от Българската агенция за инвестиции по европейски проект за насърчаване на инвестиционните предимства в България, те
посетиха Министерството на икономиката, енергетиката и туризма у нас, както и някои от най-големите компании в областта на земеделието и хранително-вкусовата промишленост. Целта бе журналистите да  се запознаят с инвестиционния климат в България.
Повече от 17 години на българския пазар, Нестле България е един от най-големите стратегически инвеститори в хранително-вкусовата промишленост в страната. През тази и миналата година компанията е инвестирала около 15 млн. евро в нови производствени линии, съвременни технологии, подобряване на качеството на продуктите, обучение на екипи, избор на най-добрите суровини и доставчици и грижа за здравето на потребителите. 
Корпоративната политика по отношение на човешките ресурси на Нестле България се характеризира с високите стандарти за здравословни и безопасни условия на труд. Компанията осигурява специални програми за професионално обучение и развитие и работна среда, мотивираща откритата комуникация и инициативността на всеки служител.
„Планираме да продължим да инвестираме усилено в иновации и съвременно оборудване, което ще затвърди стратегическата роля на фабриката ни за шоколадови изделия и бисквити, а фабриката за сладолед във Варна ще се превърне в още по-модерна производствена база и ще разшири ролята си в региона. Вярваме, че инвестициите в производство са сред основните стимули за икономически растеж“, заяви г-н Хуан Карлос Пералехо.
Нестле България има изключително разнообразно портфолио – кафе и какаови напитки, шоколадови и захарни продукти, бисквити, кулинарни продукти, детски храни, зърнени закуски, храни за домашни любимци, сладолед. Марките на Нестле България са както световно утвърдени, така и местни, традиционни за българския пазар. Компанията произвежда своите продукти в две фабрики –в завода за шоколадови и захарни продуктив София, който има повече от 75 години опит, и завода за сладолед във Варна.
Фабриката на Нестле България за шоколадови продукти и бисквити в София е определена за компетентен център за производството на шоколад в Европа. През 2007 г. тя става един от трите най-големи центъра за производство на KIT KAT® на континента. Около 80% от производството и е предназначено за износ в повече от 30 страни. В  Европа например  това са-Великобритания, Франция, Германия, Швейцария, Унгария, Полша и др. Продукция се изнася също така и за  Канада .
През 2006 г. Нестле придоби един от най-големите производители на сладолед и започна да инвестира в модернизация и реконструкции във фабриката за сладолед във Варна. През 2008 г. Нестле Айс Крийм България преструктурира производството си на Балканите и голяма част от продукцията на сладолед за Румъния започна да се изнася от фабриката на компанията във Варна. Днес, около 50% от производството на фабриката на Нестле България за сладолед е предназначено за износ, предимно за балканския регион.

Няма коментари:

Публикуване на коментар