Компанията
е инвестирала около 15 млн. евро през 2011 и 2012 г. и планира да увеличи
инвестициите през 2013 г.
Хуан Карлос Пералехо,изпълнителен директор на Нестле България, съвместно с ръководния екип на компанията–
МатюЧандлър, финансов директор; Биляна
Георгиева, директор Човешки ресурси; Мария
Тодорова, юридически съветник и Мария Христова-Швец, директор Комуникации, бе
домакин на журналисти от водещи международни медии в Япония, Южна Корея, Великобритания, Италия,
Австрия, Румъния и др., пред които представи
инвестициите
и плановете на компанията .
В рамките на посещението, организирано
от Българската агенция за инвестиции по европейски проект за насърчаване на
инвестиционните предимства в България, те
посетиха Министерството на икономиката, енергетиката и
туризма у нас, както и някои от най-големите компании в
областта на земеделието и хранително-вкусовата промишленост. Целта бе журналистите да се
запознаят с инвестиционния климат в България.
Повече от 17 години на българския пазар, Нестле България е един от най-големите стратегически инвеститори в
хранително-вкусовата промишленост в страната. През тази и миналата година компанията е инвестирала около 15 млн. евро в нови производствени линии,
съвременни технологии, подобряване на качеството на продуктите, обучение на
екипи, избор на най-добрите суровини и доставчици и грижа за здравето на
потребителите.
Корпоративната политика по отношение на човешките ресурси на
Нестле България се характеризира с високите стандарти за здравословни и
безопасни условия на труд. Компанията осигурява специални програми за
професионално обучение и развитие и работна среда, мотивираща откритата
комуникация и инициативността на всеки служител.
„Планираме да продължим да инвестираме усилено в иновации
и съвременно оборудване, което ще затвърди стратегическата роля на фабриката ни
за шоколадови изделия и бисквити, а фабриката за сладолед във Варна ще се
превърне в още по-модерна производствена база и ще разшири ролята си в региона.
Вярваме, че инвестициите в производство са сред основните стимули за
икономически растеж“, заяви г-н Хуан Карлос Пералехо.
Нестле България има изключително разнообразно портфолио –
кафе и какаови напитки, шоколадови и захарни продукти, бисквити, кулинарни
продукти, детски храни, зърнени закуски, храни за домашни любимци, сладолед. Марките
на Нестле България са както световно утвърдени, така и местни, традиционни за
българския пазар. Компанията произвежда своите продукти в две фабрики –в завода
за шоколадови и захарни продуктив София, който има повече от 75 години опит, и
завода за сладолед във Варна.
Фабриката на Нестле България за шоколадови продукти и
бисквити в София е определена за компетентен център за производството на шоколад в
Европа. През 2007 г. тя става един от трите най-големи центъра за
производство на KIT KAT® на континента. Около 80% от производството и е предназначено за износ в повече от 30 страни. В Европа например това са-Великобритания, Франция, Германия,
Швейцария, Унгария, Полша и др. Продукция се изнася също така и за
Канада .
През 2006 г. Нестле придоби един от най-големите
производители на сладолед и започна да инвестира в модернизация и реконструкции във
фабриката за сладолед във Варна. През 2008 г. Нестле Айс Крийм България
преструктурира производството си на Балканите и голяма част от продукцията на
сладолед за Румъния започна да се изнася от фабриката на компанията във Варна.
Днес, около 50% от производството на фабриката на Нестле България за сладолед е
предназначено за износ, предимно за балканския регион.
Няма коментари:
Публикуване на коментар