Translate

вторник, 9 ноември 2010 г.

– Резултатите от благотворителната кампания «Шанс за живот, шанс за нови спомени» показаха, че българите са отзивчиви и състрадателни

Благодарение на средствата събрани до момента, чрез продажбата на продукти част от портфолиото на Procter and Gamble бяха закупени 33 пулсоксиметрични апарата, а първите 27 болници в България вече получиха оборудването.
Пет от най-големите акушеро-гинекологични отделения в София – СБАЛАГ Майчин дом ЕАД; 2-ра САГБАЛ Шейново ЕАД; 1-ва САГБАЛ Света София ЕАД; 2-ра МБАЛ ЕАД София; СБАЛДБ ЕАД София и 1-ва МБАЛ ЕАД София, както и Неонатологичните отделения на МБАЛ Бургас АД, МБАЛ Д-р Стамен Илиев АД - Монтана и МБАЛ Проф.Д-р Ст. Киркович АД - Стара Загора и др. получиха дарения в рамките на кампанията «Шанс за живот, шанс за нови спомени.
Болници, включени в кампанията, са сред онези, които отчитат най-висок процент на преждевременно родени деца и където се концентрира лечението на рискови новородени. Дарените пулсоксиметри ще подобрят значително качеството на медицинската грижа при преждевременно родените деца със забавена кардио-пулмонална адаптация. Благодарение на дарените апарати екипите на неонатологичните отделения получават навременна и точна информация за жизнените показатели на преждевременно родените деца. Апаратът е част от терапевтичната стратегия която се прилага при преждевременно родени деца. Пулсоксиметърията, която се извършва посредством него позволява ранното диагностициране на дихателна недостатъчност, помага за предотвратяването на късните неврологични последствия и спомага за намаляването на ранната и късната неонатална смъртност.
Представителите на болниците, оцениха високо инициативата на Procter and Gamble и изразиха искрената си благодарност и признателност.
Благотворителната кампания „Шанс за живот, шанс за нови спомени” се организира за втора поредна година.
Една от основните идеи на кампанията е да предизвика обществено внимание към проблема и да провокира съпричастността на хората. „Бихме искали да благодарим на всички български граждани, които се присъединяват към каузата и дават своя принос за спасяването на повече детски живота. Резултатите от кампанията са окуражаващи и сме уверени, че до края на инициативата ще можем да осъществим целта си да дарим 41 пулсоксиметрични апарата”, заяви Оливия Чибутарио, мениджър външни връзки в Procter and Gamble.
До този момент даренията са достигнали до 22 града в източна, западна и централна България. Освен апаратура, до всяка от болниците достига и по един специален подарък - късче от Стената на мечтите, която беше създадена в началото на кампанията. Градовете, които предстои да получат дарения са в южната част на страната.
----
Кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени” се провежда в периода от 1-ви септември до 30-ти ноември 2010г. Нейната задача е да ангажира гражданското общество, за да помогне на 6000 недоносени деца, които се раждат всяка година в България, като осъществи дарителски и информационни дейности. Мисията на кампанията е да продължи оборудването на неонатологични звена съобразно Европейските критерии за окомплектованост на залите за първична реанимация. Цел на инициативата е да бъдат дарени 41 апарата за мониторинг на жизнено важни показатели на новороденото дете – Пулсоксиметри в 35 от най-големите родилни отделения, в 27 български града. През 2009 г. благодарение на тази кампания бяха оборудвани 40 родилни отделения в 33 града в страната с респираторни апарати= Активното участие в живота на местните общности е мисия и част от цялостната философия на компанията. Екипът вярва, че заедно с гражданите на България и други партньори подобряването на медицинската грижа за преждевременно родени деца е възможно. Представителите на Procter and Gamble са уверени, че кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени” ще допринесе значително за качественото лечение на преждевременно родените деца, и ще им даде шанс да живеят пълноценно и да осъществят детските си мечти
-----
Марките продукти на Procter and Gamble включени в кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени”са: Ariel®, H&S®, Pampers®, Bonux®, Lenor®, Always®, W&Go®, Blend-a-med®, Tide®, Mr Proper®, Pantene®. В зависимост от всеки търговската политика на отделените магазини, могат да бъдат включени допълнителни продукти. Потребителите ще ги разпознаят чрез специално поставени в близост материали с логото на кампанията.

Няма коментари:

Публикуване на коментар