Скандинавската верига /за домашно обзавеждане/ стъпи на 2 нови континента, открива поне 5 нови магазина у нас за 2025г. и отбелязва 20 години в България
В колекцията градински мебели 2025 продуктите за сезон пролет/лято са
вдъхновени от новите тенденции DRYLANDS и NOMADE, които отразяват стремежите и тревогите на съвременното общество. Светлите и зелени нюанси за открито заемат централно място в колекцията. Любителите на скандинавския дизайн могат да намерят новите серии във всички физически или онлайн магазини на JYSK България. За поредна година колекциите на датската верига подчертават яркостта и простора на живите цветове на природата, създавайки хармонична и приветлива атмосфера.
DRYLANDS постига фин баланс между форма и функция, където простотата съжителства с текстура, топлина и луксозна атмосфера. Различни видове камък са на мода, заедно с полирани повърхности, дърво и набраздено стъкло. Графичните елементи играят централна роля, като слънцето, добавящо препратки към лятото, и използването на рибите за графики, вдъхновени от природата. Контрастът се намира в смесването на по-тъмни основни цветове с бяло, черно и тъмно маслинено с жълти и лимонени тонове.
NOMADE е вдъхновена от свободолюбивата същност на бохемския живот и смесва различни стилове, цветове и размери. Крайният резултат е дизайн, който говори на универсален език и разказва историята за това кои сме и откъде идваме. NOMADE комбинира различни тонове, за да се подчертае значението на петролните и розовите нюанси. Топлата основа придава баланс, а сезонните цветове внасят светлина и яркост в по-тежките, по-тъмни тонове.
Маслинено зеленото е в центъра на новите колекции. Комплектът за отдих TEGLUM предлага стилни възможности за отдих, докато подреждащите се столове INGSTRUP предлагат практично решение за хранене на открито. Иновативните дизайни с въжета и плетени нишки заемат централно място в новите колекции. Мебелите DRUMMEHOLM и STOVNER създават усещане за ефирност и лекота, а комплектът FJAND се откроява с неутрална естетика. Новият комплект за почивка DAMFENNER, с плетените си детайли, създава вечен и привличащ вниманието модел, който е отличен избор за всяко външно пространство.
Комплектът дивани LILLEHOLM, масата FUGLSAND и столовете RADSTED въвеждат свежа актуализация на класическата колекция от твърда дървесина. Всички дървени градински мебели на JYSK са сертифицирани по FSC® /FSC® N001715/, което гарантира отговорно снабдяване с материали от устойчиво горско стопанство.
“JYSK продължава да следва философията на своя основател и 46 години след като Ларс Ларсен стартира този успешен бизнес. Компанията все още е водена от желанието си да се развива и да предоставя все по-добри продукти и услуги на своите клиенти. За по-малко от година успяхме да стъпим на два нови континента - Южна Америка и Африка, да затвърдим позициите си в Европа и да дадем възможност на жителите на 50 държави да се докоснат до концепцията hygge като начин на живот. Пожелаваме си тази приказка, чието начало е поставено през 1979г. в Дания, да продължи да носи уют и топлина на още повече любители на скандинавския дизайн”, каза Мартин Фин Ааманд, Head of Communiciations and PR, JYSK.“Продължаваме разширяването си в България и това означава откриване на нови позиции и предлагане на много кариерни възможности за нашите колеги. Обещанието ни към служителите на JYSK е „Донесете отдаденост, срещнете се с възможности“. Tърсим нови колеги, които имат желание за растеж, отдадени са и са готови да учат и да се развиват, за да могат да направят следваща стъпка в кариерата си. За да бъде експанзията ни устойчива, ние вярваме в това да помагаме на служителите да бъдат все по-добри всеки ден и им предлагаме различни програми за развитие, като Програма за таланти, Програма за стажант-мениджър на магазини и Програма за стажант-мениджър на регионални мениджъри. Всеки, който обича да работи с хора и иска кариера в търговията на дребно, ще намери много възможности в JYSK.“, сподели Яна Василева, HR бизнес партньор, JYSK България.
Плановете за развитие на JYSK България до края на следващата финансовата година.
От стъпването си на българския пазар през 2005г., JYSK има 57 обекта, включително и онлайн магазина на компанията, с общо над 750 служители.
И тази година компанията успешно следва стратегията си за отваряне на поне 5 нови обекта годишно, като от началото на 2025г. до сега бяха открити 4 - Равда, Велинград, Ботевград и Петрич. Предстои да бъдат отворени още 3 нови магазина – на 15 май в Бургас, а по-късно през годината още един обект в София и един в Козлодуй. В края на този месец магазинът в Пловдив, който понастоящем се намира в Retail Park Raykov, ще бъде преместен в Park Maxx. В рамките на 2025 г. още 5 от обектите на JYSK ще бъдат модернизирани до концепция 3.0.
Фокусът на веригата у нас за следващата финансова година е следването на стратегията за откриване на минимум 5 нови магазина и модернизирането на още толкова. През есента предстои и отбелязването на 20-годишнината на JYSK България, по който повод веригата подготвя множество изненади за своите клиенти. От продуктова гледна точка, фокус ще са матраците, като предстои обновяване на студиото за матраци и добавянето на още артикули, съобразени с очакванията на българските потребители.
Резултатите и прогнозите от българския пазар продължават да са сред най-добрите за веригата на глобално ниво. Към момента за т. г. трите най-купувани категории в България са мебели за дома, градинско обзавеждане и домакински стоки. Най-голямо увеличение на продажбите до сега от началото на годината се наблюдава при мебели за дома, баня и спално бельо – средно с около 20% ръст на категория. От летните колекции най-продавани са подреждащите се столове Leknes, Lervik и Gudhjem, както и комплектите за отдих, където JYSK България е с най-богатия асортимент на българския пазар. Най-предпочитаните комплекти за отдих са Vonge, Hornslet и Aggestrup.Проучване за удовлетвореността на служителите в JYSK България – ESS, показва сериозно увеличение на степента на удовлетворение, спрямо резултатите от предходната година. В ESS 2025 са взели участие всички служители в JYSK България, като по всички показатели се отчита ръст с минимум 3 пункта. Удовлетворението от условията на работа се е увеличило до 83 от 100 пункта, лоялността се повишава до 90 от 100 пункта. Ценностите на компанията са оценени с 89 от 100 пункта, репутацията с 90 от 100 пункта. Проучването е направено сред всички служители на JYSK в магазините, дистрибуторските центрове и офисите на веригата.
За своето 46-годишно развитие веригата JYSK има над 3 500 обекта в 50 държави, в 29 от тях оперира директно, а в останалите 21 – посредством франчайзи. Само за последната финансова година компанията отваря над 137 нови магазина. От началото на т. г. скандинавската верига обяви плановете си за изграждане на дистрибуционен център в Испания, който трябва да е готов до 2028г., отварянето на обект 100 в Италия, първи магазин в Уругвай, откриване на технологичен хъб в Португалия.
Тази година, в рамките на само два месеца – април и май, JYSK стъпи и на нови два континента, откривайки първите си магазини там – Уругвай в Южна Америка и
Мароко в Африка.
От 2023г. скандинавската верига JYSK е и на турския пазар, като до днес веригата откри общо 5 свои магазина там. Retail Manager за JYSK Турция е Любен Мишев, а дейностите на JYSK в Турция се координират от регионалната организация JYSK Румъния, България и Турция.
Няма коментари:
Публикуване на коментар