Предложенията на веригата стават още по-достъпни, благодарение на интерактивната услуга
От 21 декември BILLA стартира собствен официален канал в една от водещите
платформи за комуникация у нас Rakuten Viber. В него всички потребители ще могат с няколко клика на смартфона да разгледат актуалните продукти от седмичната брошура на веригата, както и специалните тематични кампании, ексклузивните предложения за лоялните клиенти с BILLA Card и други атрактивни промо активности.
От канала на BILLA потребителите ще имат възможността да се информират за текущите оферти в удобно за тях време през своя смартфон. Това улеснява планирането на седмичния пазар, като предоставя на клиентите най-актуалните оферти и опции за пазаруване на едно място в реално време. Сега те могат да планират своите покупки по начин, който да отговаря на техните индивидуални нужди, бюджет и динамиката на ежедневието.
BILLA Viber каналът не предоставя само информация - той създава цяло ново преживяване за клиентите. Освен до дигиталните брошури, те ще имат достъп до интерактивни игри с награди в BILLA App, интригуващи предизвикателства и специални отстъпки. Една от целите на новия комуникационен канал е BILLA да бъде още по-близо до своите клиенти, като чуе тяхната обратна връзка и им даде възможност да обменят мнения за продукти и кампании. Това ще бъде възможно във Viber канала, чрез забавни анкети и куизове, в които всеки потребител ще може да изрази своите желания или препоръки към веригата.
С партньорството си с Rakuten Viber, BILLA за пореден път демонстрира ангажимента си към предоставяне на по-добри услуги и по-ефективно взаимодействие с клиентите си.
Официалният канал на BILLA във Viber може да откриете ту: https://bit.ly/BILLAViber
Няма коментари:
Публикуване на коментар