Най-популярната марка чисти разтворими кафета в света отбелязва своята 83 годишнина с първата потребителска кампания за устойчиво и отговорно отглеждано кафе
Най-популярната марка чисти разтворими кафета в света – Nescafé, чества своя 83 годишен рожден ден с
кампания в подкрепа на устойчивото бъдеще на кафето. В рамките на кампанията потребителите от цялата страна ще могат да открият в търговската мрежа специално предложение с лимитирана серия чаши Nescafé Grown Respectfully, включваща всяка стъпка в отговорното отглеждане на кафе.
С цел подобряване качеството на живот на фермерите преди 10 години Нескафе създаде Nescafé планът. Програмата помогна за повишаване на приходите на фермерите, за намаляване на въздействието на фермите за кафе върху околната среда, както и за подобряването на живота на фермерските общности в отдалечени райони в държави като Бразилия, Колумбия, Кот д'Ивоар, Кения, Мексико, Филипините и Виетнам.
В следствие на значителния напредък през изминалото десетилетие, Нестле се ангажира да положи още повече усилия в сферата на устойчивото развитие.
Филип Навратил, старши вицепрезидент и ръководител на стратегическия бизнес отдел Напитки в Nestlé, обяви: „Заедно с нашите партньори и 230 агрономи на Nescafé подобрихме ефективността и селскостопанските практики във фермите, позволявайки на фермерите да определят специална цена за кафе, което се отглежда по устойчив начин. Разнообразихме източниците на доходи за фермерите, за да намалим тяхната зависимост от монокултурите и да ги направим по-устойчиви. Няма да спрем до тук. Нашите програми ще се развиват, за да можем да осигуряваме по-добри социални условия във и около фермите за кафе. Ще удвоим усилията си в областта на правата на труд, закрила на децата, еманципирането на младите и жените. "
До 2025 г. Nescafé планира да произвежда 100% устойчиво кафе, проследявайки пътя му обратно към дадените фермерски общности. Кафе брандът се стреми да намали или напълно да елиминира въглеродните емисии, отделени вследствие на отглеждането на кафе, както и по време на останалото производство. Също така Nescafé ще използва и екологично чисти опаковки. Това са част от стъпките, които наред с още други помагат на Nestlé в усилията да реализира до 2025 г. поетия ангажимент за опаковане, щадящо природата, а също да изпълни амбицията за нулеви нетни емисии до 2050 г.
С прилагането на Nescafé планът Nestlé реализира следните цели:
- В момента 75% от кафето, нужно за продуктите на бранда Nescafé, се отглежда и набавя отговорно. Само през 2020 г. от Nescafé бранда са закупени над 649 000 метрични тона устойчиво добито кафе, което е най-големият закупен обем от кафе от един купувач;
- Разпредели 235 млн. кафеени дървета, високопродуктивни и устойчиви на болести, като така надхвърля първоначалната цел от 220 милиона. Това допринесе за обновяването на близо 120 000 хектара ферми за кафе по целия свят;
- Разработи и пусна в продажба 15 нови сорта кафе Арабика и Робуста в пет държави: Мексико, Колумбия, Еквадор, Филипини и Тайланд. Тези растителни материали имат по-висока продуктивност, устойчивост и най-високо качество;
- Проведе над 900 000 тренировъчни сесии на фермерите за добри земеделски практики. Целта беше да се постигне оптимизиране на производителността и разходите, подобряване на качеството и редуцирането на негативния отпечатък върху околната среда чрез ефективни напоителни методи или техники за подрязване;
- Помогна на над 10 000 жени и млади фермери чрез лидерски програми и обучения по икономическо планиране за домакинството;
- Усъвършенства бизнес уменията на повече от 10 000 фермери с акцент върху финансовата грамотност, администрация и предприемачество.
Nestlé ще публикува нова и разширена карта на устойчивото развитие на Nescafé марката преди края на годината. Компанията ще продължи да работи усърдно, за да насърчи по- устойчиви дейности в сектора за кафе.
Няма коментари:
Публикуване на коментар