Издръжливата компания устоява на бурята от
световната криза в общественото здраве и икономиката
Финансовите резултати на LG Electronics Inc. /LG/ за второто тримесечие на 2020 бяха силно
повлияни от световната пандемия. Консолидираният приход от 12.83 трилиона
корейски вона /10.51 милиарда щатски долара/ е с 17.9% по-нисък за същия период
през 2019. В същото време оперативната печална от 495.4 милиарда корейски вона /405.65
милиона щатски долара/ е с цели 24.1% по-ниско от рекордно високата печалба за
второто тримесечие на 2019. Издръжливата компания все пак успя да адаптира
веригата си за доставки и да устои на бурята предизвикана от световната здравна
и икономическа криза.
Компанията LG Home Appliance & Air Solution докладва приход от 5.16
трилиона корейска вона /4.22 милиарда щатски долара/ през второто тримесечие на
годината, което е с 15.5% по-ниско от същия период миналата година като
резултат от по-ниското търсене по време на пандемията на глобално ниво.
Оперативната печалба от 628 милиарда корейски вона /514.23 милиона щатски
долара/ е с 12.5% по-ниска от миналогодишната, въпреки че през 2019 маржът от
12.2% беше най-високият в историята на компанията за домакински уреди и
климатични решения. Положителното в случая е, че търсенето на продукти за
по-здравословен начин на живот се търсят все повече и повече.
Компанията LG Home Entertainment беше силно повлияна от карантина, включително от затварянето на
магазините на доставчиците. Продажбите възлизат на 2.26 трилиона корейски вона /1.85
милиарда щатски долара/, което е с 24.4% по-ниско от 2019. А оперативният
приход от 2.26 трилиона корейски вона /1.85 милиарда щатски долара/ е с 25.9%
по-нисък от същия период през 2019. В допълнение към намаляването на разходите
по производство, LG Home Entertainment контролира стриктно маркетинговите инвестиции, увеличава пропорцията на
премиум телевизорите и увеличава онлайн продажбите, за да си осигури по-добри
финансови резултати за останалата част от годината.
Компанията LG Mobile Communications постигна продажби от 1.31 трилиона корейски вона /1.07 милиарда
щатски долара/, което е с цели 31.1% по-високо от първата четвърт на годината.
Това подобрение се дължи на началото на отваряне на много от пазарите след
карантината. Оперативната загуба от 206.5 милиарда корейски вона /169.10
милиона щатски долара/ намаля сравнено с последното тримесечие на 2019 и
първото на 2020. Това се дължи на подобрената ефикасност на маркетинговите
стратегии и повече контрол на разходите. Световното лансиране на LG VELVET през третото тримесечие, както и нови модели на атрактивни цени, се
очаква да подобри ситуацията за мобилната дивизия на LG, както в увеличени продажби, така и в
намаляване на загубите.
Компанията LG Vehicle Component Solutions отбеляза приход от 912.2
милиарда корейски вона /746.94 милиона щатски долара/ – с 40% по-ниско от същия
период през 2019 и оперативната загуба от 202.5 милиарда корейски вона /165.82
милиона щатски долара/ в следствие на затварянето на производители на части за
коли по цял свят. Търсенето на части за коли се очаква да започне да се
възстановява в световен план, тъй като много от производителите започват работа
наново.
Компанията LG Business Solutions Company докладва продажби от 1.31 трилиона корейски вона /1.07 милиарда щатски
долара/ за втората четвъртина, с 12.6% по-ниско от същата четвърт на 2019, а
пък оперативният приход намаля до 98.3 милиарда корейски вона /80.49 щатски
долара/. За да се справи с предизвикателството, B2B дивизията на LG се фокусира над
разрастването на популярните „безконтактни“ бизнес решения. Това ще бъде с
фокус над ремиум дигитални продукти, създавайки конкурентни решения в соларните
модули, работата от вкъщи и дистанционното обучение.
LG Electronics отчита
печалбите си за тримесечието въз основа на Международните стандарти за
финансови отчети /IFRS - International Financial Reporting Standards/ за период
от 3 месеца, приключващ на 30 юни 2020. Сумите в корейски вон /KRW/ се обръщат
в щатски долари /USD/ въз основа на средния валутен курс за периода –
1 221.24 KRW за 1 USD.
Няма коментари:
Публикуване на коментар