Нестле за Живей Активно! се завръща на 23 юни
по-завладяващо от всякога.Нестле обяви плановете си
в сферата на корпоративната социална отговорност

На специално събитие в
Борисовата градина присъстваха представители на правителствения и неправителствения
сектор, дългогодишни партньори на компанията, спортни легенди, нутриционисти и
множество популярни личности. Сред официалните гости бяха зам.-министъра Таня Михайлова на Министерството на
образованието и науката, Асен Марков, гл. секретар на Министерството
на младежта и спорта, Дончо Барбалов, зам.-кмет на Столична община
и др.
По време на събитието Нестле обяви глобалните
си ангажименти, а именно, че продължава да работи усилено за подобряване на
продуктите си. Количеството на обогатените порции възлиза на 40 милиона годишно.
Сред ангажиментите на компанията са намаляване на захарите в зърнените продукти
с 40%, както и 10% по-малко наситени мазнини.
През 2018 г. Нестле за
Живей Активно! придоби национално покритие и мотивира хиляди хора от цяла
България да се движат повече, като успешно си партнира с над 100 институции,
спортни клубове и федерации, експерти и известни личности.
През 2019 г. инициативата
има амбицията да надскочи досегашните си издания, като вдъхнови още повече
българи да се включат в спортни предизвикателства.
Бе оповестено,че на 23 юни 2019 г. Нестле за Живей Активно! се
завръща в София по-завладяващо от всякога - с 10 нови партньори и посланици на движението и балансираното
хранене.
„В продължение на 25
години Нестле ни показва, че се грижи за българското общество като обръща
внимание на всички обществено важни сфери. Нестле за Живей Активно! е позитивен
пример, защото демонстрира спортът дава щастие и тръгва от игрите от ранна
детска възраст. Именно затова е важно инициативата да получава подкрепата на
всички нас и да обединяваме усилия в името на по-здраво общество“, подчерта
Марков.
„Радвам се, че Нестле за
Живей Активно! се завръща и се надявам да привлече много повече участници. Една
от тайните на успеха на инициативата, пример за корпоративна социална
отговорност, е че всяка година Нестле я надгражда. Столична община усилено
подкрепя спорта и инициативите, които допринасят за неговото популяризиране
сред подрастващите. Нашата цел е да няма училище без физкултурен салон“, заяви Барбалов.
На събитието стана ясно,
че през м. г. „Нестле за по-здрави деца“ се фокусира върху посланието, че доброто
хранене в началния етап на живота води до едно по-здраво бъдеще за всеки човек.
Във фаза 1 на програмата се включиха 12 075 деца от 119 училища. Нестле
България, съвместно с партньорите на Програмата, продължават да следват
ангажимента за подобряване на хранителните навици и насърчаване на активния
начин на живот в училище. За постигане на голямата цел, а именно българските
деца да растат здрави и щастливи, компанията предвижда още повече активности и
стимули за фаза 2 от проекта, с които да мотивира още над 10 000 деца,
13 000 учители и родители. Също така „Нестле за по-здрави деца“ ще разшири
обхвата си, като запази сегмента на училищата и добави и този на детските
градини, обхващайки и най-малките.
Следвайки неотлъчно своята политика за
корпоративно-социална отговорност компанията е насочена към насърчаване на младежката
заетост и продължава да бъде устойчив инвеститор в човешкия капитал. С над 25 години
устойчиво бизнес присъствие в България и 20 от тях тя посвещава на работа с и за
младите хора в страната. Като част от инициативата „Нестле се нуждае от младите
хора“ за периода 2014 – 2018 г. компанията е осигурила възможност за работа,
стаж или практика на над 550 млади хора до 30-годишна възраст. През 2019 г.
Нестле България ще даде на нови 100 участника да се включат в събитията
„Готовност за работа“ и ще осигури 50 места за работа, стаж или практика в
Нестле България.
На събитието стана ясно
още, че спестената през 2018 г. вода от фабриката в София е достатъчна за 600
домакинства за 1 календарна година. През 2019 г. Нестле България се ангажира да
надгради постигнатите резултати, като работи в посока оптимизиране на циклите
за индустриална охлаждаща вода. Целта на компанията е да намали консумацията й
с още 4%, което ще спомогне допълнително за опазване на околната среда. През
2018 г. спестената от производствените процеси пластмаса се равнява на 20 т , а
през тази година ще премахне от офисите си 500 000 чаши, 100 000 плика, 25 000
прибора.
Няма коментари:
Публикуване на коментар