
Проучването UDAL е сред 1200 български граждани над 15
г., ползващи интернет, като обхваща над сто търговски и нетърговски категории
(напр. най-качествено мляко, най-качествен автомобил, най-качествен български
певец и т.н.).
Изследването обхваща цялата територия на страната.Целта е да популяризира качеството и неговото значение. В
рамките на изследването всички участници са запитани какво биха купили и
използвали, ако парите са без значение и ако се интересуват единствено от
качеството при вземането на решение за покупка и консумация.
„С проекта QUDAL ние искаме да привлечем вниманието на
потребителите към факта, че те имат пълното право да живеят по-добре и да
изискват по-добро качество за парите си. Правото на качество и по-добро
качество на живот е особено важно в днешно време, когато икономическата среда е
изключително трудна. QUDAL не измерва пазарен дял, нито силата на една марка, а
само опита и мнението на потребителите за това кой, според тях, предлага
най-високо качество в определени категории в тяхната страна“, подчертават от ICERITAS.
Според резултатите от изследването най-качествените
автомобили на българския пазар са с марка „Мерцедес”. На въпроса „Коя е
най-добрата група в света“, по-голямата част от анкетираните са отговорили -
„Metallica“. В категорията за най-добър световен музикален изпълнител на първо
място е Пласидо Доминго. Като най-добра българска група по-голямата част от
запитаните са посочили ФСБ, а в категорията за най-добър български изпълнител –
Лили Иванова.
Според българите Меси е най-добрият футболист в света,
а ФК „Барселона“ е най-добрият спортен клуб. По отношение на качеството на
хора, проекти, организации и др. анкетираните са посочили Григор Димитров в
категорията за най-добър спортист в България и футболен клуб ПФК „Лудогорец
Разград“ в категорията за най-добър български спортен клуб.
В търговските категории на изследването QUDAL запитаните
са заявили, че най-високо качество предлагат следните марки и компании: „Верея“
(категория: мляко); „Нескафе“ (категория: разтворимо кафе); „Капи“ (категория: плодов сок); „Михалково“
(категория: минерална вода); „Нивеа“ (категория: крем за лице); „Хюлет-Пакард“
(лаптопи); „Адидас“ (спортни стоки); „Райфайзенбанк България“ (банка); „Алианц“
(застрахователна компания), Visa (кредитна карта) и т.н.
-----
Проектът
QUDAL изследва и награждава продукти, услуги, медии,
обществени лица, личности в сферата на култура, спорта и др.), предлагащи
най-високо ниво на качество в определена територия – по мнението на гражданите
– т.е. на самите потребители.Целта на проекта QUDAL е да се привлече вниманието
на обществото към значението на качеството в ежедневния им избор и към правото
на гражданите на най-високо ниво на качество, както и да помогне на
потребителите да намерят най-качествените продукти и услуги на пазара.
Няма коментари:
Публикуване на коментар