Translate

четвъртък, 26 ноември 2015 г.

National Geographic Channel изследва глобалното затопляне в новия епизод на „Изследовател“



Филмът предлага свеж, увлекателен и провокиращ размисъл подход към климатичните
промени. Специален гост в епизода е холивудската екшън звезда Арнолд Шварценегер.
Предаването проследява научните факти за затоплянето на земното кълбо и по какъв начин това се отразява на хората в различните точки на света. Специалисти предупреждават за войни за вода, бунтове за храна и масови миграции на климатични бежанци. Бил Най разглежда реакцията на световното население, изправено пред дилемата как да спаси човешкия вид и планетата от повишаващите се
температури и екстремните явления. Умелият научен говорител разглежда проявите на отричане, гняв, договаряне, депресия и приемане. Те представляват клинични фази на скърбенето и отразяват споделените емоции на хората във връзка с глобалния проблем.
Водещият се сблъсква с хора, които отричат упорито промените, с активисти за опазването на околната среда и поддръжници на въглеродните квоти. Той се запознава с учените и инженерите, които трескаво преосмислят начините за производство, пренос и употреба на енергия. В крайна сметка Бил Най се опитва да разработи план за действие, свързан с климатичните промени.
Филмът „Изследовател: Глобалното затопляне с Бил Най” е продуциран за National Geographic Channel от National Geographic Studios (с президент Брук Рънет) и Castle Pictures (с изпълнителен продуцент Кристофър Касъл). Хамиш Микура от National Geographic Channels International е изпълнителен вицепрезидент и началник отдел Международно съдържание.

Перманентният грим – оформя и прикрива недостатъците



Широко разпространен метод за разкрасяване, добре приет от дамите, а все повече и от господата
В последно време клиентите са все по-взискателни към изгледа, формата и дълготрайността на перманентния грим, затова предварителните рисунки са препоръчителни 

Специалистите от салон „Магама” разясняват:
Най-често с перманентен грим може да се оформят и запълнят вежди, устни и да се направи постоянна очна линия. Чрез стандартна процедура, която се извършва посредством машина с накрайник, успешно може да се оформят веждите във форма, която приляга най-добре на клиента. За целта се прави предварителна рисунка на вежди, за да се покаже как ще изглежда те след манипулацията. В последно време клиентите са все по-взискателни към изгледа, формата и дълготрайността на перманентния грим, затова предварителните рисунки са препоръчителни. Според формата, вида и желанието на клиента може да бъдат рисувани вежди косъм по косъм, които са хит през последните 2 години. Те могат да бъдат направени и във вид на плътна линия, което обаче е стара техника и вече отшумява. В последната година изключително много нашумя микроблейдингът като метод, при който веждите изглеждат по-естествени. Това е ръчен метод, който представлява използването на комплект фини игли, потопени в пигмент, който се нанася върху кожата. Той е по-лесен за контролиране, по-нежен и по-безопасен в сравнение с други методи за перманентен грим. Иглите нежно проникват в кожата и я оцветяват за дълго време. Традиционните методи използват настъпателни игли, които "забиват" цвета в кожата. Ръчният метод нежно повдига кожата и поставя цвета под нея, като болката, която изпитва клиента, е значително по-малка. Трайността на ръчния метод е до 6 месеца.
Има случаи, в които клиенти със специфични онкологични заболявания са изгубили косата и веждите си по време на лечение. Те могат успешно да се възползват от новите вежди на стикери. Това са силиконови стикери с предварително поставени естествени косми, които оформят веждата. Поставят се с лепенка, което става само за минута и може да се прави многократно без опастност от отлепяне или разместване. При тези лепенки има голямо разнообразие на цветове и форми, за да може клиентът да избере най-подходящия модел за себе си.
При избора и вида на перманентен грим на устни се съблюдава големината на естествените устни. Целта е да се прецени дали трябва да се направи лека корекция на формата (контура), а големината се прецизира от специалиста - козметик. Може да се направи само контур на устна, цялостно запълване или омбре, което е предпочитано в последно време, защото с тази техника устните изглеждат по-обемни, плътни и сочни.
Третият най-често правен перманентен грим е очна линия. Тя се оформя според желанието на клиента, като се съблюдава линията да е тънка и равна, за да изглежда идеално и ненатрапчиво.
С развитието на козметиката дамите стават все по-взискателни към услугите,  които се предлагат по отношение на перманентния грим. Интересна и актуална техника е перманентен грим на скули. При него съвсем леко се нанася пигмент на скулите за завършек на цялостния грим, благодарение на което дамата не се налага да нанася твърде много цветна козметика за постигането на този ефект.
Трайността при машинния перманентен грим е от 3 до 5 години в зависимост от поддръжката и типа кожа на клиента.
Перманентният грим за мъже дава възможност дори за сгъстяване на брада и татуиране на коса, за запълване на видимо оплешивели зони на главата. При този метод става въпрос за татуиране на малки точици на определените зони, които изглеждат като току що поникнали косъмчета. Същата методика може да се използва и за сгъстяване на бради.
Независимо от това какъв вид перманентен грим ще предпочетете, трябва да знаете, че за да се получи дълготраен и добър резултат е нужно да следвате стриктно инструкциите на специалиста, който ще го прави. От изключителна важност е нанасянето на хидратантен вазелин на местата с перманентен грим поне една седмица след процедурата. Това гарантира, че перманентният грим ще е с равномерен цвят и идеална форма.

Мултинационалният бранд ASICS отвори първи представителен магазин в The Mall



Известни лица от спорта и шоу средите разгледаха актуалната колекция на спортния бранд
 В София отвори врати първият представителен магазин на ASICS за нашата страна.
Мултинационалният бранд е специализиран в производството на спортни стоки - обувки, аксесоари и облекла на марката. Много от разработените технологии са революционни в света на спорта и са помогнали за създаването на някои от най-удобните обувки и дрехи на пазара, насочени към активни спортисти.
ASICS е абревиатура на латинския израз "Anima Sana In Corpore Sano" - "Здрав дух в здраво тяло". Това е темела за създаването на високотехнологични, качествени продукти. осигуряващи високи спортни резултати и изключителен комфорт и заради оптималното съотношение цена-качество, съизмеримо със средното за пазара, което марката предлага на своите клиенти.
У нас тези стоки се ползва с доверието и подкрепата на голяма част от спортните федерации и редица спортни клубове, доставяйки спортна екипировка с признато качество.
Представителният магазин на ASICS в България е част от последната концепция на бранда за визията и дизайна на нейните магазини, като до момента в Европа съществуват само два подобни – в Париж и Барселона. Българските клиенти вече ще могат да открият последните модели маратонки, облекло и текстил на марката, предназначени за различен вид спортни дейности - тенис, волейбол, тичане, планински туризъм. А екип от доказани професионалисти ще консултира всеки един от тях и ще се погрижи посетилите магазина да си тръгне с най-добрия и подходящ продукт. Артикулите в магазина са разделени основно на два сектора - женски и мъжки, като до месец ще има и специална линия за свободното време.
Мира Стоянова, собственик на магазина, посрещна много популярни гости, които първи разгледаха последната колекция на световния моден бранд. Сред тях се откроиха волейболната легенда Любо Ганев, екс-депутатката Юлиана Дончева, поп певеца Стефан Илчев, родния топ-гримьор Зоран Коцов, галеристкката Ана Панайотова,  тв водещ Краси Минев и арт мениджърката Ина Николова.
Любо Ганев изненада присъстващите със специалните си маратонки, които носеше - от серията на ASICS за лекоатлетическия маратон в Ню Йорк.

Гастроентеролози и кардиолози от Токуда спасиха 26-годишен мъж ,след трудова злополука, с рядко усложнение след травма на черния дроб



Мъжът е транспортиран от друга болница и е приет по спешност в отделението по
Интервенционална гастроентерология в тежко състояние, в хемoрагичен шок, със жълтеница и данни за кървене от храносмилателната системa. Ендоскопистите на Токуда извършват спешна ендоскопска ретроградна холангиопанркеатография –процедура, при която с ендоскоп през устата се достига до жъчните пътища. С помощта на тази процедура се установява кръвоизлив в жлъчните пътища, вследствие на травмата на черния дроб, съпроводена с много рядко усложнение – спукана аневризма на клон на чернодробната артерия и комуникация със жлъчното дърво. Своевременната намеса на инвазивните кардиолози продължава успешната работа на гастроентеролозите. С помощта на емболизация на съда и поставяне на специални импланти, наречени койлове, спуканият съд е „залепен” и кръвоизливът е спрян.
„Пациентът се възстановява успешно след като установихме причината за кръвоизлива и след перфектната намеса на колегите инвазивни кардиолози. С помощта на уред за директен оглед на жлъчното дърво – холедохоскоп, с който разполагаме, успяхме да установим с точност източника на кървене. Усложнението е рядко и правилното диагностициране се оказа решаващо за благоприятния изход,” разказа д-р Петко Карагьозов, началник на сектор Интервенционална гастроентерология към Втора вътрешна клиника на Токуда Болница.

вторник, 24 ноември 2015 г.

Медицински комплекс „Доверие“ се включи в кампанията „Мовембър“ с безплатни прегледи за рак на простата



Консултациите ще се проведат на 21-ви и 28-и ноември. За тях е необходимо единствено
предварително записване на час - на номер 02/40 36100, като пациентите ще получат пълна информация относно следващите стъпки и какво представлява профилактиката.
В рамките на инициативата прегледите, които включва ултразвуково изследване, ректален преглед и консултация, ще бъдат извършвани от д-р Дмитрий Дмитренко.
Ракът на простатата е едно от най-често срещаните онкологични заболявания при мъжете. Както в световен мащаб, така и в България, все още има много пациенти, които откриват заболяването много късно, като основна причината за това е липсата на навременни профилактични прегледи. При повечето случаи ракът се развива бавно, в продължение на години, без да се открие самото заболяване. Профилактичните прегледи трябва да бъдат не за откриване на рак на простатата, а за предпазване и ранна диагностика на заболявания.
Ежегодната консултация с уролог е препоръчителна, за да се избегнат хронични заболявания в бъдеще. Около 25% от мъжете на възраст над 40 години страдат от заболяването, заболелите мъже над 50-годишна възраст са 50%, като процентът се покачва драстично с възрастта. В сравнение с тези данни само 5,6% от мъжете на възраст 40-70 години се консултират с уролог, андролог или фитотерапевт по повод на уринарните си проблеми.
Инициативата на Медицински комплекс „Доверие“ е част от „Мовембър“ - информационна кампания за борба с рака на простата и рака на тестисите. “Movember” е съчетание от „moustache” (мустак) и „November“ (ноември).Идеята е мъжете да си пускат мустаци за целия период от месеца, за да привлекат внимание върху проблемите с мъжкото здраве като рак на простатата и тестисите. Посланието е символично: Да се промени „лицето на мъжкото здраве”.
----
„Доверие” е бутиков медицински комплекс, разделен функционално на диагностично-консултативен център и многопрофилна болница за активно лечение. 
На разположение на пациентите са: Медицински център, разполагащ със собствени лаборатории и високотехнологично диагностично оборудване; 9 специализирани отделения за болнична помощ; 4 операционни зали и стационар от над 100 легла; Оперативно лечение с единствената в гр. София система за роботизирана хирургия - Da Vinci.
МБАЛ „Доверие“
Болницата е с изразен хирургичен профил в областта на коремната хирургия, урологията, гинекологията и гастроентерологията. Над 80% от всички диагностични и лечебни процедури се извършват чрез прилагане на минимално инвазивен (безкръвен) метод от висококвалифицирани екипи чрез съвременна ендоскопска апаратура.
Лечението в болницата и медицинския център може да бъде финансирано чрез НЗОК, доброволни здравноосигурителни фондове и лично от всеки пациент спрямо официалните ценоразписи.


Мис България`2011 Ваня Пенева зарадва болни малчугани в Световния ден на детето – 20 ноември

Мис България`2011 Ваня Пенева не пропусна да извърши добро дело и на Световния ден на детето – 20 ноември.
Красивата казанлъчанка подсети педиатрично отделение на Болница „Тракия“ – Стара Загора и зарадва болните дечица с плодове и детски книжки. Децата и техните майки се зарадваха изключително много от жеста и пожелаха да се снимат с нея за спомен. На любопитството на малчуганите - как е станала толкова висока, била ли е болна като дете и какво работи като Мис България тя отговори с
усмивка и много любов и нямаше не остана не отговорен въпрос
Пенева им разкри, че през последните години пътува много по света за участие в различни благотворителни мисии. Участва също в ревюта, модни фотосесии, рекламни клипове. И издаде една тайна – на 27 ноември тя ще бъде водеща на церемонията по определяне на новата Мис България`2015.
Ваня Пенева пожела на малките пациенти бързо оздравяване, а те си пожелаха, когато пораснат, също да спечелят титлата Мис или Мистър България.


В 14-тия Jim Beam Турнир по Генерал победители са– Диана Любенова, Славена Вътова и Адалберт Зафиров



Звездното трио се отличи с рекорден брой Генерали, най-висок резултат и спортен хъс

Празникът на истинския бърбън и играта Генерал, за четиринадесета поредна година, отново събра приятелите на марката и най-популярните лица у нас
В надпреварата на легендарния Турнир по Генерал на Jim Beam тази година участваха 10 отбора. Звездното трио Диана Любенова, Славена Вътова и Адалберт Зафиров триумфираха в оспорваната битка и успяха да преборят конкуренцията в лицето на Ники Кънчев, Велизар Соколов – Заки, Владимир Ампов – Графа, Стефан Щерев, Ненчо Балабанов, Свилен Ноев, Вики Терзийска, Сантра, Михаела Филева, Павел, Яна Грудева, Луиза Григорова, Нора Шопова, Даяна Христова и още много други любими лица, които дадоха звезден блясък на вечерта, посветена на доброто настроение и неподправения вкус.
По традиция в състезанието участваха и медиите като отбор, а за да стане още по-оспорвана надпреварата в нея се включиха и опитните играчи от онлайн Турнира по Генерал на Jim Beam.
По време на събитието бяха връчени редица призове. С наградата за „Цялостен принос“ бе удостоен Ники Кънчев, трикратен носител на титлата Генерал през годините, за централното място, което заема в семейството на Jim Beam
Призът за „Най-шумна агитка”, която с ентусиазъм подкрепяше своите любимци, тази година отиде при приятелите на отборът „Легендарно Красиви“.
Отличието „Най-висок резултат” получи Славена Вътова, заради страхотното си постижение от 228 точки, която взе специална награда – бутилка Jim Beam с автограф на Фред Ноу - седмо поколение мастър дистилър от фамилията Бийм. Александър Михайлов от Bulphoto събра най-малко точки и бе отличен с приза „Най-добър отрицателен резултат“.
Най-късметлийската награда - „Наградата за талисман“, донесъл успех и радост на свой приятел, участващ в Турнира, отиде при Вероника Трънкарова. Водещи на събитието бяха ослепителната Ива Дойчинова, в компанията на две добре познати лица – Милослав Хугасян – Хуг и Владимир Николов от Максиъм България, които през годините превърнаха Jim Beam Турнира по Генерал в това, което е днес – една бърбън легенда.
Сред гостите на вечерта бяха Венци Венц, Албена Танева, Ангел от Оги 23 и още много други популярни лица на България.
За доброто настроение на присъстващите се погрижи DJ Borche, а балет Secret Garden представиха своето dance-fashion шоу с танци, костюми и светлини.
В тази незабравимо приятна атмосфера гостите на 14-тия Jim Beam Турнир по Генерал опитаха и small batch бърбъните от портфолиото на Bourbon Legends - Knob Creek, Basil Hayden’s, Booker’s и Baker’s.

Актавис ЕАД зае първо място в класацията „Работодател на годината“ 2015



През 2013 г. Актавис ЕАД зае четвърто място, а през 2014 г. - второ място в в
класацията„Работодател на годината” - категория „Средни и големи компании“.
За тази година тя е единствената фармацевтична компания сред най-добрите работодатели и заслужено зае първо място в категория „Средни и големи компании“ в годишно проучване на консултанската компания Aon Hewitt.
При връчването на наградата, по време на специална церемония,
Гълъб Донев, зам. - министър на труда и социалната политика, сподели, че съвсем не е изненадан, че на Актавис ЕАД е на първо място в категория „Средни и големи предприятия“, тъй като тя е голям и доказан работодател в България.
От името на фармацевтичната компания наградата получиха г-н Питър Бергуист - вицепрезидент „Югоизточна Европа“ на Алерган/Актавис и г-жа Екатерина Костуркова, директор „Човешки ресурси“ на Актавис ЕАД.
„Имахме ясно поставени цели, които съм щастлива, че изпълнихме успешно. Тази награда е плод на много усилия и активна работа, свързана с удовлетвореността на служителите на Актавис ЕАД. Благодаря на екипа „Човешки ресурси“, на целия мениджърски състав и на всички служители на нашата компания“, сподели Костуркова.
„Аз съм изключително горд с нашия екип в България. Започнахме работа по удовлетвореността на нашите служители преди четири години и тази награда доказва, че сме на прав път“, сподели и Бергуист.