Translate

понеделник, 24 октомври 2011 г.

Съучениците на загиналата в катастрофа Славина посадиха 4 розови храста

 Ученици от Природоматематическата гимназия в Кюстендил засадиха 4 розови храста, колкото са спасените, с органите на съученичката им Славина Славова, човешки живота. Момичето и приятелят й Мартин Димитров загинаха при тежка катастрофа край Плевен преди 2 години. С посадените розови храста, едноминутно мълчание и образуване на сърце учениците от Природо-математическа гимназия "Професор Емануил Иванов" в Кюстендил  почетоха паметта на съученичката си Славина Славова в Европейския ден на донорството и националната кампания в подкрепа на донорството.
По време на проявата в училището присъства майката на Славина, Благородка Славова. 
„Аз не се колебах много, защото ние със Славинчето си бяхме говорили преди това за тази
възможност, затова, когато лекарите казаха, че тя е с мозъчна смърт, аз не се колебах дълго, баща й първоначално беше против, аз - не.Славина беше много слънчево и жизнерадостно момиче. Беше и много състрадателна. Тези хора, на които бяха дарени органите, ми дават сили и си мисля, че дъщеря ми е жива благодарение на жеста на моето дете. Поддържам връзка с трима от тях. С едното момче от Стара Загора, което е студент, се чувам много често. Другото е от София, то ми е като син. То няма родители, с него се чувам по-често, даже и сега, преди да тръгна насам, ми звънна и каза да съм силна и да мисля само за доброто, разказа майката на Славина. Тъй като е сирак, вече сме готови да го осиновим, ние със съпруга ми го чувстваме като наше дете, разказа още майката и призова, който се озове в такава ситуация, да дарява, за да се спаси живот. .

Няма коментари:

Публикуване на коментар