Translate

събота, 19 октомври 2019 г.

REDKEN обича България


Американските тенденции пристигат у нас директно от седмицата на модата в Ню Йорк с една от водещите марки професионална грижа за коса

Какво е общото между шоутата на Ралф Лорен, Марк Джейкъбс, Каролина Херера, LongChamp, Виктория Бекъм по време на едно от най-очакваните събития в света на модата? Отговорът е - REDKEN. Световният творчески директор на REDKEN Гуидо Палау показа изключителни визии и най-новите тенденции по време на дефилетата на едни от най-известните дизайнери в света, създадени с продуктите REDKEN по време на Седмицата на модата в Ню Йорк. А една от най-известните професионални марки за грижа за коса пристига в България, броени дни след него - директно от Пето авеню.
Седмиците на модата в Ню Йорк, Париж, Милано са запазена марка за REDKEN. Брандът е създаден през далечната 1960 година в САЩ от актрисата Паула Кент и нейния фризьор, Джери Реддинг. REDKEN е комбинация от техните имена: Реддинг и Кент. REDKEN е истинско въплъщение на модата, тенденциите и вдъхновението. Формулите на първите продукти на марката са създадени на основата на протеинова технология,тъй като косата е изградена основно от протеини, които имат киселинно pH от 4,5 – 5,5, което допълва естественото PH на косата и кожата.
През 1960 година косата на актрисата Паула Кент е силно чувствителна и това е причината тя да потърси интензивна грижа за нея, за да я възстанови. Така открива, че може да помогне и
на много други хора по света, които имат същия проблем и се нуждаят от висококачествени продукти за косата и кожата на главата.Тя достига до извода, че фризьорите трябва да познават задълбочено технологията на продуктите, техния състав и действие, ако искат клиентите да имат силна и красива коса.
Някои от звездните продукти на REDKEN са безамонячната боя за коса Shades EQ, един от най-емблематичните продукти на Redken, любим на много от холивудските звезди. Shades EQ дава на косата неустоим блясък и се използва само във фризьорските салони. През годините продуктът е награждаван многократно за своята иновативност, а почти всяка секунда в света фризьор в света отваря познатата на всички опаковка Shades EQ. Сред емблематичните продукти за грижа за косата на Redken са диамантеното олио Diamond Oil, което подхранва и прави косата блестяща, както серията като All Soft, предназначена за суха коса. Добре позната у нас вече е пълната серия грижа за мъже Redken Brews, вдъхновена от пивоварите в Бруклин.
През 1960 година Паула Кент създава истинска революция в професионалната грижа за косата –  както за фризьорските салони, така и за клиентите и тя прдължава до днес. REDKEN комбинира научни иновации и творческа енергия, за да дава на фризьорите по целия свят инструментите, от които се нуждаят, за да учат, живеят и печелят по-добре.
Професионалните продукти REDKEN могат да бъдат намерени в едни от водещите фризьорски салони в над 50 държави по света, а  през 2019 България вече е една от тях. Марката пристигна у нас със серията, предназначена за мъже Redken Brews, а към момента цялата гама продукти REDKEN може да бъде намерена в столичните фризьорски салони - MV Salon - Milen Vasilev, NN Hair Design, Dima Style & Margy L, Doctor Hair, Естетика 11, Tino Serdica Mall, Tino Paradise Mall, R Studio, Magic Ring Mall, Magic Paradise Mall.

Няма коментари:

Публикуване на коментар