Translate

четвъртък, 19 декември 2019 г.

Лидл България с награда от Effie 2019


Рекламната кампания на Лидл България - „Верига от любими продукти“ бе отличена с бронзова награда на тазгодишното 12-то издание на конкурса Effie България 2019, което всяка година отличава най-ефективните комуникационни кампании у нас. Наградата бе връчена в една от най-оспорваните категории –  „Услуги“, а водещото послание – „Верига от любими продукти“ стана емблематично за рекламната комуникация на Лидл България през настоящата година. Твърдението, че до всяко любимо стои любимо на друг има своето доказателство. Специално качествено проучване доказва, че всеки има нещо любимо в Lidl, заради което се връща отново и отново.
Именно това дава основание на Лидл България да заяви, че до всяко любимо стои любимо на друг – заявка, която се потвърждава и от най-големия вкусов тест, проведен от IPSOS в България в началото на годината /от 18 февруари до 24 март 2019/. Резултатите от 19 900 оценки, дадени от участниците в него, показват, че 86% от тях одобряват вкуса на собствените марки на Lidl, а 82% потвърждават качеството им.
Кампанията категорично доказва своята ефективност – тя не само води до ръст в продажбите, но допринася и за автентичното позициониране на Лидл България като верига от любими продукти.
Рекламната кампания е дело на агенция Saatchi & Saatchi Sofia, а по интегрираната комуникационна кампания работят и комуникационните агенции От-До Консулт и Key Experts Group.
Лидл България традиционно е отличавана на този престижен конкурс. С това поредно признание компанията вече е носител на четири отличия за маркетингова ефективност Effie Award, като предишните са златна награда Effie за кампания "Свежест" 2016, сребърна награда Effie за кампания "Вкусният хляб не стига цял до вкъщи" 2016 и златна награда за продължението на кампанията – "Вкусен хляб от коричка до средичка" през 2018.

Няма коментари:

Публикуване на коментар