Translate

четвъртък, 30 май 2013 г.

„Монделийз Интернешънъл“: Леките закуски и напитките между основните хранения са неразделна част от ежедневието ни

Според проведени допитвания на компанията в някои страни в Западна Европа като Великобритания, Германия, Италия, Испания, Франция и България включително, леките закуски и напитките, между основните хранения, са неразделна част от нашия живот. Хората просто имат нужда да похапват преди обяд, преди или след вечеря, за да си осигурят повече енергия за тялото, сила за ума или наслада за душата.
Повечето от тях го правят средно три пъти на ден, като консумират пет продукта или напитки. Трите водещи продукта за междинно похапване са еднакви в България и в чужбина: плодове, шоколад, кафе. В Западна Европа сладкото има превес над солените закуски сред близо 10% от потребителите. Там 68% от междинните закуски се консумират у дома, а само 10% „на крак“.
Солените подкрепителни закуски обаче се радват на голям интерес у нас макар, че не малка част от български участници в проведената он-лайн анкета подчертават, че обичат по равно и сладките и солените закуски.
Верните почитатели само на един от двата вида подкрепителни закуски са по 22%. Според данните от проучването близо 1/4от жителите на големите градове в страната ни похапват в делничните следобеди, а 36% - в следобедите в почивните дни.
Почти 2/3 от запитаните обаче похапват нещо допълнително поне един път седмично. 45% пък го правят инимум един път дневно.
Характерно за българските потребители, е че 61% от тях пропускат основната си закуска в делничните дни, но почти никой не пропуска вечерята. Само 5% я игнорират напълно. В страната ни водещото място за похапване е офисът - 31%. „На крак“ се хранят около 20% от запитаните, докато в чужбина най-предпочитаното място е домът (68%).
Презареждането (енергия за тялото, "защото се почувствах гладен") е водещо за 84% от българските участници в анкетата и за 40% от чужденците. То е движещ мотив най-вече в Германия и Испания. Насладата, награда за душата т.е "да се поглезя", е посочена като причина за похапването от 40% от българите и 45% от чужденците. Ударна мощ (сила за ума - "да се концентрирам") e водеща причина за похапване за 11% от българските и от 15% от чуждестранните участници - основно за младежите (18 - 24 г.), както и за италианците.

Няма коментари:

Публикуване на коментар