понеделник, 23 май 2016 г.

ИКЕА избра домакините във второто издание на кампанията БАЛКОН ТУРИСТ от 200 кандидати



6 балкона в София и 1 във Варна ще се превърнат в нови летни дестинации

Кампанията стартира в началото на април под мотото „Нов сезон, нови дестинации”, като се впусна в триседмично търсене на най-подходящите тераси.
От над 200 кандидати специално подбрано жури определи финалистите във второто издание на кампанията БАЛКОН ТУРИСТ, която превръща градските балкони в място за хубави преживявания. Общо шест ентусиасти от София (Иван Милев, Веселин Димитров, Анастасия Ангелова, Елена Дончева, Кремена Миленкова и Светлана Желязова) и един от Варна (Виолина Николова ) ще получат възможността да посрещат „БАЛКОН ТУРИСТИ” в приятна, лятна атмосфера, създадена с дизайн от ИКЕА. През следващите няколко седмици дизайнерите на ИКЕА ще превърнат избраните балкони в летни дестинации, въоръжени с лятната колекция от мебели и аксесоари на шведската марка. Всяка от селектираните тераси има собствен стил, отразяващ различни „епохи в строителството у нас. Основно предизвикателство пред интериорните дизайнери на шведския бранд ще бъде, да намерят решения, съобразени с архитектурните особености на откритите пространства, като в същото време им придадат индивидуален облик.
След преобразяването на терасите предстои и същинският етап на кампанията. Oт 20 юни до 17 юли всеки желаещ ще може да резервира предпочитан балкон, избирайки своята дестинация в София и Варна на balkontourist.com, където ще бъдат публикувани снимки, информация и възможни часове за резервация на всеки от балконите. Освен приятна гледка, добро настроение и чист въздух, „БАЛКОН ТУРИСТИТЕ” ще могат да почерпят дизайн идеи от новите предложения в лятната колекция ИКЕА и да си прекарат приятно на една по-различна и необичайна лятна дестинация.
„Убедена съм, че БАЛКОН ТУРИСТ ще вдъхнови хората да използват своите тераси по предназначение. Успехът на миналогодишното издание го доказва. На нас ни е ясно, че предвид малката площ на жилищата, балконът често е пренебрегван и използван не по предназначение, но имаме решения, така че и това пространство да бъде оползотворено добре,” споделя Мая Велянова, мениджър Комуникации и интериорен дизайн в ИКЕА.
В разгара на лятото феновете на социалните мрежи също ще имат шанса да променят облика на своята тераса, включвайки се в специалната Instagram игра на ИКЕА.


Няма коментари:

Публикуване на коментар