вторник, 19 юни 2018 г.

LG пусна своето Nano Cell Tv видео с бразилската футболна легенда Кака


То достигна до 200 милиона потребители в социалните мрежи - промотиращият клип стана най-гледаният в историята на компанията

LG Electronics разпространи ексклузивно видео, демонстриращо как иновативната наноклетъчна технология на компанията влияе върху качеството на картината при телевизорите. Клипът, озаглавен “LG Nano Cell Super Challenge” бе качен в популярни платформи като YouTube, Facebook и Instagram на 30-и април, регистрирайки средно по 6,6 милиона гледания на ден. Това е първият подобен клип на LG, който достига границата от над 200 милиона гледания от потребители. Освен това, през месец май клипът оглави „Viral Video Chart” класацията на авторитетното списание „Ad Age” в продължение на три поредни седмици.
Видеото, в което участва бразилската футболна легенда Кака, демонстрира по впечатляващ начин ефекта на наноклетъчната технология върху цветовите сегменти на моделите LG Super UHD TV, познати още като LG Nano Cell TV.
В специалното видео Кака впечатлява със своите неподражаеми футболни умения, изпращайки футболната топка към видео стена, разположена под ъгъл от 60 градуса. Носителят на наградата „Златна топка“ с лекота се справя със задачата върху стената от LG Nano Cell TV, докато значително се затруднява при тази с конвенционални LCD телевизори.
Видеото подчертава значението нa ъгъла, под който потребителите гледат своя телевизор, изтъквайки предимствата на LG Nano Cell TV, които предоставят качествена картина не само фронтално, но и от по-странични позиции. Статистически, потребителите най-често използват телевизора докато са в хола с близките си или готвят в кухнята. В такива ситуации ъгълът, под който бива наблюдаван екрана, оказва влияние върху цветовото възприемане на изображенията.
Миналата година LG постави началото на своята много успешна кампания “2017 Nano Cell Super Match”, в която участваха английските футболни звезди Стивън Джерард и Адам Лалана. Клипът регистрира 190 млн. гледания в YouTube, Facebook и Instagram и оглави класацията „Viral Video Chart” на „Ad Age” през втората и третата седмица на месец август 2017 година.
Освен по-качествени изображения на картината под ъгъл, Super UHD телевизорите на LG осигуряват и доста по-голяма плътност на тъмните зони и минимална осветеност около обектите. Технологията на LG значително подобрява цветовите измерения чрез независим контрол над LED зоните, като по този начин предлага по качествени нюанси и намалява цветовото замърсяване. Това от своя страна осигурява по-силен контраст, който е много важен при гледането на HDR програми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар