Translate

понеделник, 8 юли 2019 г.

„Потребителският кредит на българина“, от БНП Париба Лични Финанси: Хората управляват по-умело личните си финанси – кредитите за консолидация настигат ремонта на №1


Средната сума на заявленията нарасна с 16%. Вече можем да купим мотор, кемпер или АТВ с Автокредит 3+ от БНП Париба Лични Финанси

За първи път от 2015 г., когато БНП Париба Лични Финанси пусна кредита си за обединяване на задължения, този продукт настига кредита за ремонт, който беше безспорният №1. Това показва, че хората управляват по-умело личните си финанси като консолидират кредите си към различни финансови институции и така плащат само една вноска, което им пести време и пари. В периода ноември 2018 г.- май 2019 г. заявленията за тези кредити са и с най-висока средна сума – 8 671 лева, показва новото издание на обзора „Потребителският кредит на българина“, подготвено от един от лидерите на пазара на потребителско кредитиране у нас – БНП Париба Лични Финанси.
То показва също, че през последните шест месеца средната сума на заявленията за потребителски кредит се повиши с 16%. Расте и делът на онлайн молбите, подадени към БНП Париба Лични Финанси. При тях ръстът е със 7,2% и те достигнаха дял от 41%.
Горещата новина за сектора на потребителското кредитиране е, че вече хората могат да си купят скутер, каравана, АТВ или кемпер с удобния Автокредит 3+ на БНП Париба Лични Финанси. Компанията разшири обхвата на популярния си продукт и българите вече могат да си купят превозни средства за свободното си време по същия бърз и прозрачен начин, по който хиляди шофьори си купиха употребявани автомобили.
Българите най-често кандидатстват за потребителски кредити за ремонт на дома, обединяване на задължения и покупка на употребяван автомобил. Тези проекти формират 74,82% от молбите, получени от БНП Париба Лични Финанси в периода ноември 2018 г.-май 2019 г. Сред топ 10 на проектите са и пари в брой, лечение, ремонт на автомобил, семейни тържества и образование. БНП Париба Лични Финанси отпуска до 80 000 лева за такива цели, а периодът на изплащане е до 96 месеца. Освен това всички кредити са съобразени с нуждите на клиента, което ги прави много удобни за управление. Това е и една от причините компанията да е сред лидерите на българския пазар за потребителско кредитиране.
Новото издание на обзора „Потребителският кредит на българина“ показва, че в периода ноември 2018 г.-май 2019 г. хората кандидатстваха за кредити с по-висока средна сума. Повишението на годишна база е 16% до 6 633 лева. Година по-рано средният размер на молбите беше 5 700 лева.
Тази тенденция за търсене на по-голяма средна сума показват, че българите избират внимателно и дългосрочно кои проекти да финансират с потребителски кредит.
От друга страна, хората искат да планират по-внимателно месечните си разходи и затова
предпочитат да вземат кредити с фиксирани условия за целия период. Това им позволява по-добре да прогнозират личната си ситуация.
Най голямо повишение се отчита при кредитите за покупка на мебели – 20% от 3 819 лева до BGN 4 567 лева. На второ място по този показател са заемите за обединяване на задължения  – нарастват с 19% до 8 671 лева. На трето място се нареждат търсените суми на кредитите за пътуване и свободно време те растат с 18% до 3 613. Това е положителен знак за състоянието на пазара на потребителско кредитиране у нас, тъй като показва, че хората се чувстват уверени да използват потребителските кредити както за реализиране на по-големи планове, така и за повишаване на стандарта си на живот.
Наблюдава се постоянно висок интерес и към алтернативните канали за кандидатстване. В периода ноември 2018 г. - май 2019 г. 41% от заявленията за потребителски кредити от БНП Париба Лични Финанси бяха подадени онлайн. Това е ръст от 7,2% на годишна база и доказва, че българите оценяват удобството да кандидатстват по всяко време от всяко място, без да се налага да посещават офис на компанията, за да попълнят заявката си. Хората отиват до представителен офис на БНП Париба Лични Финанси едва след като са одобрени, за да подпишат документите по кредита. След това парите се превеждат по банковата им сметка до 24 часа.
Въпреки тази тенденция, опитът на компанията показва, че когато кандидатстват за по-голямо финансиране, хората предпочитат да се срещнат „лице в лице“ с кредитния консултант.

Няма коментари:

Публикуване на коментар