Translate

четвъртък, 7 юни 2018 г.

Пивоварна „Бритос“ стартира производството на новото пиво Hoppy Blond


Пивоварни отварят врати, за да представят производствения си процес

Бритос - така още траките са наричали бирата. Името на пивоварната – „Бритос“, открита през 2012 година във Велико Търново, не е избрано случайно, то отговаря на духа и философията и, а именно да създава качествен продукт с естествени съставки и най-модерни технологии.
Пивоварна „Бритос“ - е изградена на площ от 13 декара и е с годишен производствен капацитет - 20 млн. литра. Инвестициите надхвърлят 27 мил. лв., а фабриката е изградена само за осем месеца. Инсталацията, на семейната, независима пивоварна, е едно от най-модерните и високотехнологични съоръжения на Балканския полуостров към момента. Машините са на GEA – Huppmann, Германия, успокоителни съдове и ферментатори от Holvrieka, Белгия, филтрираща Filtrox от Швейцария и бутилиращата система Krones – Германия, сертифицирана по ISO 22000:2005, HACCP. Най-характерното за пивоварната е, че всички нива от производството (смилане на малца, майшуване, изцеждане и варене, ферментация и отлежаване, филтрация, успокояване на пивото и бутилиране) са в една сграда. Целият производствен процес е напълно автоматизиран, като процесите се следят и управляват от един команден пулт. С други думи производственият цикъл е напълно затворен – от силозите за съхранение на суровината за производство; високо технологичните и високоефективни ЦКТ (съдове за ферментация и отлежаване), специално конструирани и изработени за пивоварна „Бритос“; автоматичната линия за бутилиране на пиво в стъклена бутилка за еднократна употреба и складови помещения за амбалаж и готова продукция. Така се осъществява пълен контрол върху качеството и безупречните характеристики на крайния продукт.
За инвестициите си пивоварната е отличена за инвеститор на годината за 2013 г., а в предходната година - като втората най-динамично развиваща се компания в страната, в класацията "Гепард" на "Капитал".
По думите на собствениците на компанията семейство Габриела и Христо Попови, както и на
главния оперативен директор Антон Ненов, който има рекорден 40 годишен опит в пивоварната индустрия, пивоварна "Бритос" дължи своя успех не сам на високото качество, добрите си рецепти, но и на инвестициите в най-модерно оборудване, но така също и на персонала си. Днес само 36 човека произвеждат годишно около 190 000 хектолитра бира, което е почти двойно по-високо от средната производителност на пиво в Европа.
Контролът върху качеството в пивоварната – дали се спазва оригиналната рецепта при Бритос и дали суровината (ечемик,, малц и т. н.) отговаря на немските стандарти за качество се осъществява от Берлинския институт по пивото – VLB.
Пивоварна „Бритос“ уверено стои, както на родния пазар, така и извън страната. Основният бранд на компанията – „Бритос“, се предлага в търговската мрежа в цялата страна, но има най-силно присъствие в Гърция и Кипър.
В края на м. г. пивоварна „Бритос“ зарадва своите почитатели с нов, уникален за пазара ни продукт – „Бритос опушена бира“. Тя се отличава с плътен, тъмнокехлибарен цвят, хармоничен, деликатен и балансиран вкус. Подходяща е за всички сезони. Рецептата, технологията и пропорцията на използваните суровини е изцяло дело на висококвалифицирания екип на „Бритос“, а специалните малцове и хмел - от най-високо качество са доставени от най-добрите производители. Новата разновидност Бритос опушена е отличена със златен медал през 2017 г. от най-авторитетната в света класация за качество Mond Selection в Брюксел.
Христо Попов, изпълнителен директор на пивоварната, по време на първият тур от Националната бирена академия, подчерта, че постоянно се инвестира в нови машини, а вече имат и нова линия за стъкло.
Според него безкомпромисното качество и уникалните рецепти, които сами създават са най-голямото им оръжие в бизнеса.
Горещата новина е, че пивоварна „Бритос“ стартира производството на новото пиво Hoppy Blond.
След Бритос, в рамките на Националната бирена академия ще бъдат посетени още няколко от  пивоварните компании в страната. Целта на инициативата е да покаже пред широката общественост и любителите на бирата производствения процес, новите технологии - машини, бутилиращи линии, опаковки и екосъобразни практики, иновациите, както и стриктните процедури, благодарение на които крайния продукт е висококачествен и успешен на пазара.
Ивана Радомирова, изпълнителен директор на Съюза на пивоварите, бе категорична:
-Кредото на пивоварната индустрия е Гордеем се да сме прозрачни. То е израз на желанието ни да представяме пълна информация, както за съставките и хранителната стойност на бирата, така и за производствения процес в реални условия. Посещенията на медиите по пивоварните са част от инициативата в тази посока. Зад всяка иновация стоят сериозни вложения и високите компетенции на човешките ресурси в пивоварната индустрия. През миналата година капиталовите инвестиции в бранша надхвърлят 41 милиона лева; произведени са над 5 милиона хектолитра пиво, а платеният акциз е 80 милиона лева. Общо членовете на Съюза на пивоварите произвеждат 98-99% от бирата в страната.
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар