Translate

петък, 30 септември 2016 г.

Park Center Sofia представи новата си концепция и идентичност



Инвеститорите от Revetas Capital и мениджмънт екипът на Park Center Sofia представиха резултатите на репозиционирането и обновяването на пространството и търговския микс на
първия софийски мол – City Center Sofia. Името, което вече стои на oбновената фасада на търговския център, е Park Center – платформа, която обединява 14 търговски центъра под управлението на Revetas Capital в Централна и Източна Европа. С новите бранд, визия и концепция молът заявява амбицията си за водещи пазарни позиции занапред.
След придобиването от инвестиционната компания Revetas Capital, програмата по обновяване на молa протече на няколко етапа през последните две години. По време на преустройствата търговският център не затвори за посетители, но въпреки това бяха обновeни общите му части и фасадата. Вътрешните пространства бяха преустроeни, а ескалаторите бяха преместени с цел улесняване на достъпа до по-слабо посещаваните зони в мола и засилване на трафика към тях. Общите части вече са с нов по-модерен, изчистен и опростен дизайн, вдъхновен от непосредствената близост на парка.
„Общата инвестиция по придобиването на обекта се равнява на повече от 50 млн. евро, а отделно на това между 6 и 8 млн. евро е стойността на ребрандирането и обновяването на търговски център“, обяви Ерик Асимакопулус, изпълнителен директор на Revetas Capital.
По думите му новият микс от наематели на Park Center Sofia е изцяло съобразен с предимствата на местоположението и с търсеното ново пазарно позициониране. Търговският центърът се намира в непосредствена близост до жилищни зони, обитавани от хора с висока за София покупателна способност. Друга ключова група посетители са работещите в района – служители и мениджъри от близко разположените офис сгради. Това са хора на възраст между 25 и 45 години, които в ежедневието си се нуждаят от място, съчетаващо различни услуги, заведения и магазини.
Ключова част от новата концепция на Park Center Sofia е промяната на микса от наематели, който е обогатен с нови търговски марки и заведения. Reserved, Sport Depot, CCC, Betty Barclay, Scandal, The North Face, модерният бар Cache в парка, денталната клиника The Smile Company, автомивката на етаж -2 са само някои от новите попълнения в търговския микс. В следващите месеци предстои откриване и на още обекти, сред които детски център Capella Play, модерен фитнес център 360 Health Club, както и голям ресторант, които ще затворят пълния цикъл от услуги в Park Center Sofia. Добре работещите обекти са запазени, а на някои от тях са предложени и по-добри локации. Запазва се локацията и на киното, което отвори под марката Cine Grand след инвестиция от 700 000 евро. В съседство - зоната за хранене е разширена и обогатена с нови предложения като Fresh Bar, Fish&Chips и 358 Foods. Отворена е фасадата откъм бул. „Арсеналски“ и е оформена просторна тераса, която ще е достъпна целогодишно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар