неделя, 11 март 2018 г.

Червилото ще бъде най-модерният дизайнерски аксесоар


Ще почистваме лицето с черна вода
Изцяло органичният перилен препарат е новият био хит
Целувките ще са 3D с холограми и хром
 



През тази година един от най-модерните дизайнерски аксесоари за всяка дама ще бъде нейното... червило. То ще е елемент на стила и всяка изискана представителка на нежния пол ще може с гордост да постави до смартфона си червило с опаковка, вдъхновена от скъпоценните камъни и разработена от една от най-актуалните парижки дизайнерски къщи Balmain.
Така червилото вече не е само грим за устни, а моден аксесоар, с който всяка дама ще заблести и ще изпъкне. Разбира се, тези червила са и невероятно качествени. Докато Balmain са разработили атрактивна опаковка, експертите на L’Oreal са предложили формула с чисти наситени пигменти и масло от камелия. Така всяка дама ще има в чантичката си червило с наситени пигменти за богат цвят и невероятен хидратиращ завършек.
Пролетта ще бъде и сезонът на неустоимите 3D целувки. В козметичните чантички на дамите ще попадат все повече специални гримове за устни с холограмен и хром ефект, които чрез триизмерен обем ще придават неустоима изкусителност.Тази пролет ще е сезонът на неустоимите обемни устни, постигнати с триизмерен грим - холограмни моливи и течен гланц с хром завършек. Дамите ще могат да открият такива продукти от собствената марка на dm trend IT UP. Добре е те да се използват заедно, тъй като моливът е специално разработен да даде полупрозрачен завършек със светло отразяващи пигменти и холограмен ефект. Така се постига оптично по-голям обем на устните и сияен блясък. От друга страна гланцът с неговия хром завършек придава неустоим вид, а и подхранва, тъй като е с арганово масло. Дамите ще могат да избират между нежните аромати на ванилия, кокос и карамел. Марката trend IT UP е вдъхновена от международните тенденции за мода и красота и е достъпна единствено в магазините на dm. С нея всяка дама може лесно да подчертае собствената си красота, без да се подчинява на зададените норми за красота.
Сред другите интересни и нови тенденции в грижата за лицето са почистването на грима с черна мицеларна вода и навлизането на специални маски за устни. Хит сред младите ще са скрабовете със захар, които осигуряват дълбоко и нежно почистване.
Няма да бъде подминат и все по-актуалният стремеж към използване на натурални и органични продукти. Очаква се най-големият хит да бъде изцяло органичен перилен препарат, който е 100% безвреден за природата, а в същото време има характеристиките на утвърдените прахове и гелове за пране. Освен това, през пролетта ще бъдат актуални и новите предложения в областта на натуралната козметика. 
Това показват данните от второто издание на Лайфстайл обзора на dm „Тенденции и иновации“ за пролетта на 2018 година. Обзорът е изготвен на базата на анализа на експертите на dm, които са специализирани в областта на различните групи продукти като козметични и хигиенни. Сред тях попадат и изключително иновативни стоки, които влияят на начина на живот на модерния човек. Опитът на тези експерти е много сериозен, тъй като dm България е най-голямата верига, специализирана в търговия с дрогерийни стоки у нас и предлага над 14 000 продукта. Обзорът се разпространява два пъти годишно – през месец декември, за да покаже тенденциите за сезон есен/зима и през март, когато са представени „горещите“ иновации за пролетта

Няма коментари:

Публикуване на коментар