Translate

четвъртък, 24 март 2011 г.

Със специално медийно събитие AVON – най- голямата козметична компания за директни продажби в света отбелязва 125-та си годишнина

Фокусът на АVON в България през 2011 г., освен върху кампанията за борба с рака на гърдата „От любов към живота”, е и върху кампанията за борба с домашното насилие над жените, която е продължение на глобалната политика на АVON за подкрепа на жертвите на домашно насилие.
Мотото на кампанията е „Говорете открито за домашното насилие”.
С това послание AVON провокира и българските жени да застанат очи в очи с проблема и да говорят открито, без да се страхуват или срамуват по темата.
В световен мащаб домашното насилие е един от най-сериозните проблеми на съвременната жена.
Според данни от проучване на „Европейското женско лоби” в рамките на Европейския съюз всяка пета жена е жертва на домашно насилие, но много малко от тях си позволяват да говорят за това, поради страх, безпомощност, срам и неудобство. Около 80% от анкетираните жени обаче споделят, че основните причини за домашното насилие над тях са финансови.
125 години AVON
 


подпомага финансовата независимост на жените по света. И сега безрезервно застава зад тази кауза и целенасочено работи за информиране, образоване и предпазване на потенциалните жертви на насилие.
Андреа Джанг, изпълнителен директор на AVON, през т. г. ще посети 12 световни града, където ще бъдат дарени средства на различни неправителствени организации, с цел подпомагане на жертвите на домашно насилие и техните семейства.
В началото на годината Глобалният посланик на AVON, Рийз Уидърспун и Андреа Джанг, анонсираха създаването на „1-милионен фонд на надеждата” за борба с насилието срещу жените, който поставя началото на мащабен глобален проект за подпомагане на жертвите на домашно насилие.
Себастиан Бако, управляващ директор на AVON за Дунавския регион, сподели по време на събитието: Бизнесът, особено голям бизнес като нашият, носи голяма отговорност за бъдещето на децата ни. Ето защо ние в AVON посветихме тази година на борбата срещу домашното насилие, тъй като жените и децата ни, заслужават да живеят по-добре. Светът ще бъде едно по-добро място, ако всеки от нас се събуди и ако всички се обърнем към моралните ни ценности в обществото. Вече 125 години компанията за жени AVON променя съдбите на милиони жени през годините, вдъхновява ги да бъдат финансово независими и подобрява качеството им на живот.


………..
AVON, като най-голямата компания за директни продажби в света на козметични, модни продукти и бижутерия, основен играч на развиващите се пазари, с над 10 милиарда долара годишен приход, е фактор в икономиката на много от пазарите, където е представена. Мултинационалният гигант отбелязва 6% ръст в оборота за 2010 г., с спрямо 2009 г. Ръстът на представителите за 2010 г. е с 4% спрямо предходната година. Това прави 6,5 милиона независими представители. AVON има над 42 хиляди служители, в над 100 страни по света. Компанията се радва на 90% познаваемост на марката, предлага иновативни технологии в сферата на козметиката и се гордее с най-много жени на мениджърски позиции, в сравнение с други публично-търговски компании.
AVON притежава богато портфолио от продукти. В света 2 от всеки 5 жени за закупили продукт на АVON през последната година.
Повече за AVON и продуктите, може да научите на адрес: www.avoncompany.com. и avon.bg.

………..
Фондация за жени на AVON
До момента „Фондацията за жени на AVON”, която е създадена през 1955 г., дарява над 800 милиона долара в над 50 страни в свята, за най-важните за жените каузи, като борбата с рака на гърдата и домашното насилие.
У нас от 2009 г. стартира набирането на средства за „Говорете открито за домашното насилие” като са продадени над 20 000 благотворителни продукта.
…………………………………………………….
Снимката с тортата:
• Валентина Бешевишка, регионален маркетинг директор на AVON и Себастиан Бако, управляващ директор на AVON за Дунавски регион разрязват тортата за юбилея на компанията

Няма коментари:

Публикуване на коментар