Translate

сряда, 10 април 2019 г.

Нестле България обяви, в сферата на корпоративната социална отговорност, по-амбициозни цели и планове


Нестле за Живей Активно! се завръща на 23 юни по-завладяващо от всякога.Нестле обяви плановете си в сферата на корпоративната социална отговорност

„Ние вярваме, че нашата компания ще бъде успешна в дългосрочен план чрез създаване на стойност както за нашите акционери, така и за обществото. В продължение на 25 години на българския пазар инвестираме в силни и устойчиви програми в полза на хората“, сподели изпълнителният директор на Нестле България Емануел Артур.
На специално събитие в Борисовата градина присъстваха представители на правителствения и неправителствения сектор, дългогодишни партньори на компанията, спортни легенди, нутриционисти и множество популярни личности. Сред официалните гости бяха зам.-министъра Таня Михайлова на Министерството на образованието и науката, Асен Марков, гл. секретар  на Министерството на младежта и спорта, Дончо Барбалов, зам.-кмет на  Столична община и др.
По време на събитието Нестле обяви глобалните си ангажименти, а именно, че продължава да работи усилено за подобряване на продуктите си. Количеството на обогатените порции възлиза на 40 милиона годишно. Сред ангажиментите на компанията са намаляване на захарите в зърнените продукти с 40%, както и 10% по-малко наситени мазнини.
През 2018 г. Нестле за Живей Активно! придоби национално покритие и мотивира хиляди хора от цяла България да се движат повече, като успешно си партнира с над 100 институции, спортни клубове и федерации, експерти и известни личности. 
През 2019 г. инициативата има амбицията да надскочи досегашните си издания, като вдъхнови още повече българи да се включат в спортни предизвикателства.
Бе оповестено,че на 23 юни 2019 г. Нестле за Живей Активно! се завръща в София по-завладяващо от всякога - с 10 нови партньори и посланици на движението и балансираното хранене.
„В продължение на 25 години Нестле ни показва, че се грижи за българското общество като обръща внимание на всички обществено важни сфери. Нестле за Живей Активно! е позитивен пример, защото демонстрира спортът дава щастие и тръгва от игрите от ранна детска възраст. Именно затова е важно инициативата да получава подкрепата на всички нас и да обединяваме усилия в името на по-здраво общество“, подчерта  Марков.
„Радвам се, че Нестле за Живей Активно! се завръща и се надявам да привлече много повече участници. Една от тайните на успеха на инициативата, пример за корпоративна социална отговорност, е че всяка година Нестле я надгражда. Столична община усилено подкрепя спорта и инициативите, които допринасят за неговото популяризиране сред подрастващите. Нашата цел е да няма училище без физкултурен салон“, заяви Барбалов.
На събитието стана ясно, че през м. г. „Нестле за по-здрави деца“ се фокусира върху посланието, че доброто хранене в началния етап на живота води до едно по-здраво бъдеще за всеки човек. Във фаза 1 на програмата се включиха 12 075 деца от 119 училища. Нестле България, съвместно с партньорите на Програмата, продължават да следват ангажимента за подобряване на хранителните навици и насърчаване на активния начин на живот в училище. За постигане на голямата цел, а именно българските деца да растат здрави и щастливи, компанията предвижда още повече активности и стимули за фаза 2 от проекта, с които да мотивира още над 10 000 деца, 13 000 учители и родители. Също така „Нестле за по-здрави деца“ ще разшири обхвата си, като запази сегмента на училищата и добави и този на детските градини, обхващайки и най-малките.
Следвайки неотлъчно своята политика за корпоративно-социална отговорност компанията е насочена към насърчаване на младежката заетост и продължава да бъде устойчив инвеститор в човешкия капитал. С над 25 години устойчиво бизнес присъствие в България и 20 от тях тя посвещава на работа с и за младите хора в страната. Като част от инициативата „Нестле се нуждае от младите хора“ за периода 2014 – 2018 г. компанията е осигурила възможност за работа, стаж или практика на над 550 млади хора до 30-годишна възраст. През 2019 г. Нестле България ще даде на нови 100 участника да се включат в събитията „Готовност за работа“ и ще осигури 50 места за работа, стаж или практика в Нестле България.
На събитието стана ясно още, че спестената през 2018 г. вода от фабриката в София е достатъчна за 600 домакинства за 1 календарна година. През 2019 г. Нестле България се ангажира да надгради постигнатите резултати, като работи в посока оптимизиране на циклите за индустриална охлаждаща вода. Целта на компанията е да намали консумацията й с още 4%, което ще спомогне допълнително за опазване на околната среда. През 2018 г. спестената от производствените процеси пластмаса се равнява на 20 т , а през тази година ще премахне от офисите си 500 000 чаши, 100 000 плика, 25 000 прибора.

Няма коментари:

Публикуване на коментар