Наградите
са за:
·
„Една
легенда оживява”, реализирана за Община Самоков за популяризиране на проект
„Цали Мали Град” в категория „Комуникационна кампания в публичния сектор”;
· „Живей
Активно! 2013”, реализирана за компанията Нестле България в категория
„Специално събитие”;
Агенцията взе още 1 награда, като бе класирана на трето място в категорията
„Кампания за устойчиво развитие” за „Алкохолът е лош шофьор” на Каменица.
----
Над 80
кампании на 20
агенции участваха в BAPRA Bright Awards 2014. 18-членно
международно жури, с председател Дейвид Галахар, президент на ICCO – Международна
организация за комуникационен консултинг (МОКК), оценяваше кандидатурите. В състава на журито участваха и комуникационни експерти от
Великобритания, САЩ, Холандия, Португалия, Полша, Румъния, Хърватска, Чехия,
Шотландия, Русия, Турция, Египет.
Няма коментари:
Публикуване на коментар