След въведената извънредна ситуация в страната и противоепидемичните
мерки срещу разпространението на COVID-19, NOVA остава вярна на своите зрители
с навременна и обективна информация и актуално развлекателно съдържание.
За нарастващата
необходимост на аудиторията от качествено телевизионно съдържание сочат и
пийпълметричните изследвания, които в последните три дни отчитат увеличение на
потреблението на телевизия от зрителите в активна възраст спрямо периода 01- 20
март с 28% средно дневно и с 15% в най-гледаното време.
Данните на Nielsen Admosphere
Bulgaria потвърждават, че NOVA e медията, на която активната част от
зрителската аудитория /18-49г./ разчита в най-голяма степен. Среднодневният
аудиторен дял на NOVA е с 56% над резултата на втората по-гледаемост телевизия. В праймтайм, средно за последните няколко дни, аудиторният
дял на NOVA
преминава границата от
30% с още по-голяма преднина спрямо бТВ – 63%; спрямо периода 01 - 20 март в
най-гледаното време през последните три дни NOVA е увеличила дела си с 9%, докато конкурентната
медия отчита спад от 10%.
Със силно журналистическо
присъствие и актуална информация по най-важната тема в момента – COVID-19, NOVA успява да спечели доверието и вниманието на зрителите още в първите
часове на първия ден от настоящата седмица. В понеделник сутрешният блок на NOVA „Здравей България“ е гледан от над 36% от аудиторията в активна възраст /18-49г./.
За сравнение, сутрешното предаване на втората по гледаемост телевизия достигна
до 28,4% от същата аудиторна група.
Доказателство за силната
публицистика на NOVA е и високото доверие на аудиторията към новинарските емисии, които
заедно с извънредните си издания, достигнаха до близо 30% от зрителите в
активна възраст /18-49 г./. Средният резултат на втората по гледаемост
телевизия по този показател е 24%.
Освен необходимостта от
информираност, NOVA отчита и важността на качествено развлекателно съдържание в програмата
си, което да забавлява зрителите пред малкия екран у дома. В понеделник вечер
„Като две капки вода“ за пореден път спечели приза за най-забавно предаване в
българския ефир с над милион и двеста хиляди зрители, като шоуто за
преобразявания отчете най-висок рейтинг от началото на осмия си сезон. Рекорден
е и резултатът по гледаемост на шоуто сред жените на възраст 25-54 година, като
данните на пийпълметричната агенция Nielsen Admosphere Bulgaria са категорични - 42% от зрителите в активна
възраст са гледали „Като две капки вода“, което е повече от три пъти над
резултата на втората по гледаемост телевизия по същото време. Въпреки липсата
на публика в студиото на предаването, любимото шоу провокира зрителите,
включвайки в реално време в ефира на NOVA виртуална публика с пряка връзка от домовете на най-ревностните си
фенове. В платформите на Nova Broadcasting Group от началото на сезона „Като две капки вода“
генерира над 1,1 млн. видеогледания.
Риалити форматът „Един за
друг“, в който двойки доказват силата на любовта помежду си, заслужено спечели
вниманието на аудиторията. 32% от гледащите телевизия зрители в активна възраст
предпочетоха „Един за друг“ също със значителна преднина спрямо конкурентната
медия, а онлайн видеогледанията вече са над 640 хиляди.
Няма коментари:
Публикуване на коментар