Translate

петък, 21 февруари 2020 г.

Теленор стартира Академия „Open Mind” с професионални обучения за хора с увреждания


Теленор дава началото на първото издание на Академия “Open Mind”, която включва безплатни професионални обучения за хора с увреждания. Обученията ще се провеждат в централата на Теленор и в партньорство с неправителствената организация, помагаща за професионалното развитие на хората с увреждания Jamba.
Академията е продължение на програмата за кариерно развитие на хора с увреждания Open Mind, която Теленор провежда от 2015 г. насам. Курсовете в Академията са избрани спрямо уменията, които най-често са липсвали у кандидатите по програмата Open Mind през миналата година. В първата фаза ще бъдат включени два курса - по Базова компютърна грамотност и Корпоративна комуникация, като за втората фаза се планира и курс по английски език. Записването за първата фаза е отворено до края на февруари. Желаещите могат да заявят своето желание като изпратят имейл с имена, желан курс, самооценка на познанията си в съответната област и информация за това дали имат специални нужди на office@jamba.bg
Първите курсове от академията ще се проведат между месец март и месец май, като всяка група ще включва до 20 души. Всеки курс ще се провежда в делнични дни между 18 и 19:30 часа. Преподавателите в Академия “Open Mind” ще са доброволци от бизнеса, съмишленици на Jamba и служители на Теленор. Като домакин на Академията телекомът ще осигури необходимите материали и техническо обезпечаване за провеждането на курсовете, а участниците трябва да дойдат със собствените си устройства.
Програмата Open Mind се провежда ежегодно като част от дългосрочната стратегия по корпоративна отговорност на Теленор. В рамките на досегашните издания към компанията се присъединиха общо 21 участници, които работиха и работят в различни дирекции, сред които „Управление на процеси“, „Правни отношения“, „Човешки ресурси“, „Маркетинг“ и др. От всички участници до момента, петима останаха в Теленор България и след като приключиха участието си в програмата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар