Над 20 компании грабнаха
отличията в третото издание на Годишните награди на b2b Media за постижения в
областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на
Работодателския бранд.
Наградата за “Най-добър
работодател на годината - Employer of the Year” спечели Мусала софт, за
Employer Brand Leader отричието си поделиха Schneider Electric и Кока-Кола
Хеленик, а Telenor се наредиха първи както в категорията за HR
Technology of the Year, така и в Employer Branding Excellence. Най-добри в
категорията Employer Branding Innovation се оказаха Обединена българска
банка, които си тръгнаха с най-много отличия в най-много категории, а първото
място за HR Strategy of the Year грабнаха Бер-Хелла Термоконтрол
ЕООД /BHTC България/.
Журито определи като
номер 1 - Employer Branding Video на Progress, а най-харесаният проект в
категорията Innovation in Talent Management се оказа този на Пощенска
банка, които бяха класирани първи и в още една
категория - Employer Branding Project. УниКредит Булбанк се
отличиха сред конкурентите си с иновация в обучението на талантите и заеха
първото място в категорията Innovation in Talent Education.
Devexperts спечели
приза за Employer Branding Idea, dm Bulgaria взеха наградата
за Employer Branding Event, а SoftServe Bulgaria се отличиха в
категорията Employer Branding Network.
Призът за Emerging
Leader беше присъден на Acronis България, а в една от най-оспорваните
категории Excellence in Office Space първото място зае Cargotec
Bulgaria.
В
категорията Excellence in Coaching най-добър резултат имаше ПРЕСТИЖ-96
АД, докато наградата за Team Lead of the Year отиде при Experian
Bulgaria.
Няма коментари:
Публикуване на коментар