Translate

понеделник, 9 декември 2019 г.

Тихомир Митов с нов видео клип ,който се превърна в кауза


Младият поп изпълнител Тихомир Митов и квартет “Славей” представиха  новия си видеоклип към песента „Аз съм тук”, която е създадена по личната история на изпълнителя  и в нея той изпява съдбата си. Песента е дует с квартет „Славеите на Надка Караджова“. Музика и аранжимент – Алекс Кипров, текст – Цвети Милева.
Тихомир е изоставен веднага след раждането си,  а след това осиновен. Въпреки трудностите, пред които го изправя животът, той не се отказва .
За проекта Тихомир споделя: „Един съкровен и личен проект, въпреки че през годините не спряхте да ме подкрепяте и да се интересувате, аз се стремях да не се натрапвам, но в същото време не можех да стоя така. Сега смело мога да заявя – „Аз съм тук“!“
Във Фейсбук Тихомир написа, ден преди представянето на видеоклипа:
За мен това не е просто песен, а история – моята история. С времето за мен тази история се превърна в кауза. Няколко години бях оставил песента на заден план и сега най-накрая дойде и нейното време. Не спирам да получавам писма от хора с подобна съдба. Хора, които искат да споделят своята история и да заявят „Аз съм тук“.
Извън комерсиалното, но в дълбоко емоционалното пространство, тази песен е направена с много любов и старание. Зад нея стои една по-голяма кампания, която те първа смятам да реализирам. Осиновяването е тема, за която обществото не харесва да говори, но да се говори трябва. Много хора, осиновители и осиновени, преминават през емоционални трудности и те трябва да знаят, че не са сами. Затова беше създаден проектът „АЗ СЪМ ТУК“.
За да бъде чут и никога да не замлъква гласът на осиновените в България.
Сега, аз съм тук, с открита душа и ви представям част от себе си.
Гост изпълнители на събитието бяха квартет „Славей“, Димана Мирчева – Dia, дует Expose, Кристина Иванова – „Гласът на България 2014“, Стивън Ачикор , младата звезда Поли Иванова.
Режисьор на клипа : Веселин Георгиев.
С участието на Денис Асенова,Мирослава Званчева,Кристофър Делчев,Габриел Делчев .

Линк към видеоклипа - https://www.youtube.com/watch?v=y-JftItHMNM


Няма коментари:

Публикуване на коментар