Translate

петък, 15 ноември 2019 г.

Beiersdorf избра Publicis Groupe за глобална агенция и партньор за маркетинговата трансформация за NIVEA


Beiersdorf, водещият производител на иновативни висококачествени продукти за грижа за кожата, избра Publicis Groupe за глобална агенция и партньор за маркетингова трансформация на най-голямата марка за грижа за кожата NIVEA. Официално партньорството ще започне през януари 2020 г.
Publicis Groupe притежава най-високо ниво на технологична, дигитална и консултантска експертиза, като същевременно е една от най-креативните агенции в света. За перфектното обслужване на NIVEA и управлението на дигиталните и творчески услуги, Publicis Groupe създава модела Power of One. Той е предназначен да увеличи ефективността и последователността на маркетинговите дейности на NIVEA. Агенцията, която е специално създадена, ще се нарича „ONE TOUCH“ и ще присъства на 40 пазара, с хъбове в Ню Йорк, Сао Пауло, Кейптаун, Дубай, Мумбай, Шанхай, Бангкок, Москва и Хамбург.
Асим Насир, главен маркетинг директор на NIVEA, заяви:
-Това решение е важен етап от нашите усилия за изграждане на глобален бранд, движещи трансформацията на  емблематичната ни марка NIVEA. Publicis Groupe демонстрираха много силни умения в разработването на стратегии, както и вдъхновяващи и убеждаващи креативни идеи. Убедени сме, че сме намерили подходящия партньор, с който заедно да ускорим растежа на NIVEA чрез маркетинговo превъзходство, ориентирано към потребителя.
Джъстин Билингсли, изпълнителен директор на Publicis Groupe DACH, който ръководи презентацията на Publicis Groupe в конкурса, добави:
-Партньорството бележи нова фаза в маркетинговото преобразуване на NIVEA и ние сме горди да бъдем част от него. Нашият модел Power of One интегрира използването на данни, креативност и технологии и е специално създаден да се фокусира върху растежа на бизнеса на нашия клиент.
Конкурсът бе проведен на глобално ниво, като за избора са ползвани услугите на консултантите от The Observatory и The Alchemists.

Няма коментари:

Публикуване на коментар