Beiersdorf, водещият производител
на иновативни висококачествени продукти за грижа за кожата, избра Publicis
Groupe за глобална агенция и партньор за маркетингова
трансформация на най-голямата марка за грижа за кожата NIVEA. Официално
партньорството ще започне през януари 2020 г.
Publicis Groupe притежава
най-високо ниво на технологична, дигитална и консултантска експертиза, като
същевременно е една от най-креативните агенции в света. За перфектното обслужване
на NIVEA и управлението на дигиталните и творчески услуги, Publicis Groupe
създава модела Power of One. Той е предназначен
да увеличи ефективността и последователността на
маркетинговите дейности на NIVEA. Агенцията, която е специално
създадена, ще се нарича „ONE TOUCH“ и ще присъства на 40 пазара, с хъбове в Ню
Йорк, Сао Пауло, Кейптаун, Дубай, Мумбай, Шанхай, Бангкок, Москва и Хамбург.
Асим Насир, главен
маркетинг директор на NIVEA, заяви:
-Това решение е важен
етап от нашите усилия за изграждане на глобален бранд, движещи трансформацията
на емблематичната
ни марка NIVEA. Publicis Groupe демонстрираха много силни умения в
разработването на стратегии, както и вдъхновяващи и убеждаващи креативни
идеи. Убедени сме, че сме намерили подходящия партньор, с който заедно да
ускорим растежа на NIVEA чрез маркетинговo превъзходство, ориентирано към потребителя.
Джъстин Билингсли,
изпълнителен директор на Publicis Groupe DACH, който ръководи презентацията
на Publicis Groupe в конкурса, добави:
-Партньорството бележи
нова фаза в маркетинговото преобразуване на NIVEA и ние сме горди да бъдем част
от него. Нашият модел Power of One интегрира използването на данни, креативност и технологии и е специално
създаден да се фокусира върху растежа на бизнеса на нашия клиент.
Конкурсът бе проведен на
глобално ниво, като за избора са ползвани услугите на консултантите от The Observatory и The Alchemists.
Няма коментари:
Публикуване на коментар