Translate

понеделник, 9 септември 2019 г.

Българска кампания спечели първо място в световната надпревара за дигитални проекти на PR News



Кампанията #daretoWOWandcare на NIVEA, отличена в категория „Online Community“, е организирана от Site Media Consultancy

Една от най-авторитетните световни медии за комуникации PR News определи SiteMedia Consultancy за победител в категория „Online Community“ в престижната си класация Digital PR Awards 2019 с кампанията #daretoWOWandCare, реализирана за бранда NIVEA на Байерсдорф България. Кампаниите в престижната класация са оценявани по постигнатите резултати, иновативни подходи, възможности за развитие, нестандартни работни решения, креативност, използване на дигитални мрежи, работа с онлайн общности, цялостно отношение към работния процес и много други. Церемонията по връчване на наградите ще се състои на 18 октомври в Ню Йорк.
Освен наградата в категория „Online Community“, SiteMedia Consultancy има и две други номинации за кампанията #daretoWOWandCare, реализирана за бранда Nivea на Байерсдорф България – за Influencer Communications и WOW! Campaign на годината. Последната категория отличава най-интересните, иновативни и впечатляващи кампаниите от всички категории за целия свят.
SiteMedia Consultancy се съревновава агенции и компании като Coca-Cola, HP Inc., Johnson & Johnson, S&P Global, AT&T, Ogilvy, Fleishman Hillard, Edelman и много други. Тя е единствената агенция от Източна Европа с награда и номинации на Digital PR Awards 2019.
„За нас е огромна чест да получим подобно високо отличие. Българска дигитална кампания да спечели в една категория и да получи още две номинации, включително за WOW-кампания за целия свят, от престижна комуникационна медия като PR News е признание за усилията ни и за българската професионална общност като цяло. За пореден път ще кажа, че българският ПР пазар е на световно ниво и името на България за пореден път се споменава с уважение на всички комуникационни форуми по всички континенти. Нашите кампании не отстъпват на гигантите в сферата и България вече служи за пример. Иновативност, креативност, даже емоционалното WOW, това се чува за българските кампании“, сподели Любомир Аламанов, генерален мениджър на SiteMedia Consultancy и допълни: „Щастливи сме, че екипът на Байерсдорф България ни се довери да направим нещо изцяло ново в дигиталния свят с кампанията на Nivea #daretoWOWandCare. Освен, че кампанията е една от първите, реализирани само с нано-инфлуенсъри в социалните медии, тя е и прекрасен пример за комуникациите на 21-и век. Можем да се гордеем, че в България правим кампании за Community Branding на световно ниво. Всички успехи на общността ни през последните години показват, че сме на прав път и усилената работа се възнаграждава.“

Няма коментари:

Публикуване на коментар