Translate

понеделник, 9 септември 2019 г.

Българката Дейзи Ланг с поредно световно признание - Тя получи отличие в залата на Славата в Сан Франциско


Трикратната световна шампионка по бокс Дейзи Ланг /Деси Кирова/, която повече от 10 години живее в Лос Анджелис, получи поредно световно признание на официалната церемония в Сан Франциско миналата вечер, съобщава пи ар агенция ВИП Комюникейшън.
 В залата на Славата тя бе отличена като първата българка - европейска и световна шампионка по бокс, и като пионер на женския бокс в Европа.
В интервюта за световните медии, отразили събитието, Деси Кирова казва, че кариерата й е преминала през три държави: България, Германия и Америка.
"Пътят ми е бил много тежък изпълнен с много трудности, страдания, вяра в себе си. 
Благодаря на всички които повярваха в мен и ме подкрепиха в този тежък момент, а това са: първият ми треньор по бокс Милчо Милев, който ме вдъхнови и показа че боксът е интелигентен спорт; Михаел Тим - с когото станах Европейска и Световна шампионка в Германия; Емануел Стюарт - с когото тренирах в Америка. Благодарна съм на моя менажер, на моя Пи Ар, на моя партньор в живота, на приятели и познати. Без вашата подкрепа също нямаше да съм тук тази вечер", не крие вълнението си Дейзи Ланг, която е професионален боксьор, световен шампион на GBU и на WIBF. Преди да започне кариерата си в бокса, тя е световен шампион по карате през 1995 г. и по кикбокс през 1994 г. Професионално се занимава с бокс от 1996 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар