През юли веригата ще
зарадва 33 от своите клиенти с Lidl ваучери, всеки на стойност 3000 лв.
Кампанията се организира за втора поредна година от Лидл България, като през
2018 г. хиляди потребители пробваха своя късмет и се съревноваваха за
примамливата награда.
Всички желаещи да се
преборят за една от наградите трябва да пазаруват през юли в магазините на
веригата в страната за минимум 33 лв. и да регистрират своята бележка на www.lidl.bg/3000 . Щастливците ще бъдат избрани на
случаен принцип след края на играта.
Ваучерите могат да бъдат
използвани многократно и късметлиите могат да се радват на любимите си Lidl
продукти до изчерпване на сумата. По този начин веригата цели да зарадва за
лятото своите потребители, както и всички, които показаха високото си доверие
към Lidl продуктите в проведеното проучване по-рано през годината. В началото
на 2019 г. компанията проведе най-големия вкусов тест на собствени марки,
направен от IPSOS България по метода на т.нар. сляп тест (blind test), при
който тестващите не виждат опаковките на продуктите и не разполагат с
информация за марка или производител, за да може оценката им да бъде
безпристрастна. В проучването участваха 4600 респондента от 6 областни града,
които тестваха 199 продукта от 24 собствени марки. Резултатите показаха, че 86%
от българите одобряват вкуса на собствените марки на Lidl, а 81% биха
препоръчали на свои близки, познати и приятели да опитат тествания от тях
продукт.
Играта „Спечели 3000 лв.
за пазаруване в Lidl“ продължава от 1 до 31 юли 2019 г. В рамките на този
период всеки желаещ може да участва неограничен брой пъти, като всеки път
трябва да регистрира различен касов бон. Всеки от участниците следва да запази
касовата си бележка и да представи копие от нея при получаване на награда, в
случай, че бъде изтеглен като победител.
Печелившите участници ще
бъдат определени и анонсирани в началото на август. Повече информация и пълните
условия на играта може да откриете на www.lidl.bg/3000.
Няма коментари:
Публикуване на коментар