Проектът на Соса-Сola и Rakuten Viber „Сбъдни
Коледа“ бе отличен на десетото юбилейно издание на Effective Mobile Marketing
Awards в Лондон
Българските екипи на
Coca-Cola и Rakuten Viber са сред големите победители на десетото юбилейно
издание на Effective Mobile Marketing Awards. Най-добрите проекти за миналата
година в сферата на мобилните маркетингови комуникации бяха отличени на
тържествена церемония в Лондон. Престижните награди се връчват за дигитални кампании
и технологични решения, които осигуряват стабилна бизнес стратегия,
демонстрират ефективно прилагане на иновации и показват изключителни резултати.
Coca-Cola и Viber
спечелиха приза в категорията „Най-ефективна кампания с потребителско
съдържание“ за проекта „Сбъдни Коледа“. Мобилната активация получи високата
оценка на експертното жури заради иновативен подход, при който съдържанието на
кампанията се генерира само от потребители, споделящи свои видеа в социалните
мрежи. Благодарение на специални AR филтри във Viber чат бота на Coca-Cola
потребителите имаха възможност да персонализират своите послания - добри дела и
сбъднати желания, да ги заснемат и да ги споделят със свои близки и приятели.
Така за по-малко от месец коледната видео магия реализира десетки хиляди
гледания в социалните мрежи.
Effective Mobile
Marketing Awards отличават ефективните мобилни кампании и отбелязват напредъка
на компаниите и брандовете в широк дигитален спектър. В юбилейното издание на
наградите участваха над 160 проекта от целия свят, които се състезаваха за
призовете в 21 категории, сред които „Най-ефективна инфлуенсърска кампания“,
„Най-ефективна кампания с потребителско съдържание“, „Най-ефективна В2В
кампания“, „Най-иновативни AI решения“, „Най-ефективна технологична платформа“
и др. Сред отличените тази година са кампании на Virgin Holidays, Superdrug,
както и футболен клуб „Ливърпул“, който спечели голямата награда на форума.
Няма коментари:
Публикуване на коментар