Лидл България получи две
сериозни отличия в петото издание на Годишните награди на B2B Media, чиято цел
е да отличи най-иновативните компании, най-креативните пространства, както и
социално-отговорните кампании, използващи иновативното мислене за постигане на
значими резултати.
Инициатива „Ти и Лидл за
по-добър живот“ взе първо място в категория „Социално-отговорна кампания на
годината“, а проектът „Lidl Неделя в Музейко“ бе отличен с първа награда в
категория „Социален проект“.
„Тези награди са
поредното признание за две от нашите ключови инициативи – израз на социално
отговорната ни политика. Те ни мотивират не само да продължим още по-усилено да
работим в тази посока, но и да търсим все по-иновативни похвати, с които да
постигаме по-значими и устойчиви резултати. Отговорността и устойчивото
развитие са в основата на бизнес модела на Lidl и затова вярваме, че като един
от лидерите на пазара, ние трябва също така да сме и пример по отношение на
социално отговорните практики“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен
директор на Лидл България.
Чрез инициативата „Ти и
Лидл за по-добър живот“ компанията подкрепя социално значими проекти на
граждански организации в страната /в 4 области - образование, околна среда,
култура и историческо наследство, активен начин на живот/ и има за цел да
помага на хората в различните региони в страната да водят по-качествен и пълноценен
на живот. До сега са реализирани две издания на инициативата, в резултат на
които 51 проекта в 27 населени места в страната получиха общо финансиране от
над 390 000 лв. В момента тече подбора на проекти, които ще бъдат финансирани в
третото издание на инициативата.
„Lidl Неделя в Музейко“ е
съвместна инициатива на Лидл България и детски научен център Музейко, благодарение
на която всяка втора неделя от месеца деца и родители посещаваха центъра на
символичната цена от 2 лева. Съвместната инициатива е част от програмата Lidl
за твоето дете, която включва серия от активности и събития в три основни
области - здравословно и балансирано хранене, активен начин на живот и
образование и развитие на талантите. След 2 години активна дейност в детския
научен център Музейко, инициативата предстои да тръгне на обиколка из България,
за да направи още по-достъпни знанията за децата из цялата страна.
Няма коментари:
Публикуване на коментар