До 14 май са отворени ранните регистрации за 9-ото
издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България"
Конкурсът “Най-зелените компании в България” се
превърна в емблема на отговорния и екологично съобразен бизнес, като включва
отличия, които са в синхрон с развиващата се бизнес среда в България, както и
призове за личности, компании, общини и неправителствени организации.
Проучването е уникално за България, като отчита постигането на
"зелени" цели и корпоративни стратегии. Допитването е за компаниите,
които имат зелени инвестиции и самоинициират действия и каузи за по-здравословна
среда.
Специално жури, съставено
с председател Надя Маринова, гл. редактор на B2B Media, д-р Марина Стефанова,
директор „Устойчиво развитие“ към Българската мрежа на Глобалния договор на
ООН, Катя Димитрова, председател на Българската асоциация на ПР агенциите,
изявен ПР експерт и много други социално отговорни личности ще избират
победителите, като се водят от стриктни критерии. 9-те основни критерии и
личната оценка на журито са с еднаква тежест, което прави надпреварата още
по-оспорвана.
През изминалите 9 издания
от началото на конкурса са отличени компании, сред които Коника Минолта,
Пощенска банка и Кока-Кола България. Надпреварата винаги е била ожесточена, а
през годините в изданието са се състезавали над 560 организации.
Вече трета поредна година
Агенция за интегрирани маркетинг комуникации - 3CON е
сред комуникационните партньори на националния конкурс “Най-зелените
компании в България”. Партньорството е част от
политиката на Агенцията да бъде в подкрепа на бизнеса за популяризирането на
иновации и социално отговорни проекти. Мисията на 3CON е подобряване общуването
между компаниите и техните вътрешни и външни аудитории чрез фокусиране върху
ценностите и организационната култура.
Ранни кандидатури за
конкурса “Най-зелената компания в
България” се приемат до 10 май на преференциални цени.
Крайният срок за
кандидатстване е 26 май 2019 г.
На 7 юни 2019 г. ще се
проведе официалната церемония за връчване на наградите в 14 основни и 12
допълнителни категории. Организаторите от b2bmedia
ще отличат също и “Зелена личност”, “Зелено перо” и “Зелена медия”.
Няма коментари:
Публикуване на коментар