Поредна награда за Националната бирена академия
Съюзът на пивоварите в
България (СПБ), заедно с партньорите си от агенциите Knowbox и Reach Services, отново спечели награда от ПР индустрията. Членовете от Комисията по професионална
етика към Българското дружество за връзки с общeствеността (БДВО) връчиха единодушно приз за кампанията Национална бирена академия,
чиято концепцията е да бъде опозната реалната производствена среда и
специфичните процеси, през които преминава пивото, за да се получи крайният
продукт.
Ивана Радомирова,
изпълнителен директор на СПБ, коментира:
-Наградата от Комисията
по етика към БДВО е още по-значителна за Съюза на пивоварите и неговите членове,
защото именно пивоварният бранш винаги се е стремял да спазва всички европейски
стандарти в производството на бира и да представя на потребителите информация за качествата й по прозрачен
и достъпен начин. Също така, компаниите поеха и доброволния ангажимент на индустрията в ЕС за
предоставяне на хранителна информация върху етикетите на пивото, което е голямо
постижение. Ето защо тази награда е отражение на успехите в бранша, с които се
гордеем.
Тя припомни, че почти
100% от произвежданите у нас бири имат списък на съставките върху етикетите си,
а 98% - на калориите, което поставя страната ни на една
от лидерските позиции във внесения в ЕК отчет от Пивоварите на Европа „Гордеем
се да сме прозрачни“.
Радомирова припомни още,
че в поредица от пътуващи семинари в пивоварни в страната, представителите на
медиите се запознаха със сложните процеси и производствените иновации в пивоварните
Бритос, Болярка, Загорка, Карлсберг България и Загорка, а тази година предстои
посещение и в Каменица. Чрез този подход, по прозрачен за медии и потребители начин,
се потвърди, че произвежданата у нас бира отговаря на европейските стандарти за
чистота и интегритет на категорията и е с безупречно качество. Споделяни бяха
български и международни научни проучвания за съставките и свойствата на
пивото.
Тази година приоритет
отново ще бъдат инициативите по образователната кампания на Националната бирена
академия, реализирана с експертизата и участието на високообразованите
инженер-технолози на пивоварните предприятия и учените, работещи в
изследователските полета на диетологията, микробиологията, пивоварната
технология и продуктовата категория.
Няма коментари:
Публикуване на коментар