Нестле е
водеща сред първите топ 20 компании в областта на храните и напитките в света. Компанията продава над 1 млрд. продукта в света ежедневно
-91.4милиарда швейцарски
франка продажби за 2018;
-308 000 служители в над 190държави;
-413фабрикив85държави;
-Над2 000 марки;
-1 милиард Нестле
продукти се продават всеки ден.
Ключовите послания на
компанията са:
•Всички финансови
показатели са подобрени значително и се наблюдава оживен растеж в двата най-големи
пазара -САЩ и Китай;
•Нестле продължава да
инвестира в бъдещ растеж;
•Постигнат е значителен
напредък в трансформацията на портфолиото и е засилен стратегическия фокус на
Групата;
•На път е да постигне
целите си за 2020 г. и да позиционира Нестле за устойчив растеж през годините
след това.
Емануел Артур, изпълнителен директор на Нестле България, съобщи това на специално събитие.
По думите му уважението към бъдещето е в основата на ценностите им. На тази бизнес философия се дължи устойчивото присъствие на "Нестле" на световния пазар и приносът им в грижата за природата и здравето.
Емануел Артур, изпълнителен директор на Нестле България, съобщи това на специално събитие.
По думите му уважението към бъдещето е в основата на ценностите им. На тази бизнес философия се дължи устойчивото присъствие на "Нестле" на световния пазар и приносът им в грижата за природата и здравето.
Компанията има 308 000
служители в над 190 държави, 413 фабрики в 85 държави и над 2 000 марки,
посветени на целта – да се подобри качеството на живот и да допринесат за
по-здраво бъдеще. А над 1 млрд. продукта се продават ежедневно в света.
"Нестле" е
водеща сред първите топ 20 компании в областта на храните и напитките в света,
които са с оборот над 10 млрд. швейцарски франка.
45% от оборота е в
Северна и Южна Америка, 30% - в Европа, Средния изток и Северна Африка, а
останалите продажби са в Африка, Океания и Азия.
Приоритетните продуктови
групи за компанията са -шоколадови десерти и
бисквити /Lion, Kit-Kat, "Мура" и др./, кафе /Nescafe/, детски храни /NAN, Gerber/, храни за
домашни любимци /Purina, Felix, Friskies/ и вода. Неотдавна "Нестле"
се оттегли от пазара на шоколади в САЩ, направи сделка със "Старбъкс"
за продажби на кафе напитки, прехвърли производството на българските вафли
"Мура" в Полша – във фабрика, произвеждаща само вали със 100 пъти
по-голям капацитет от българската, а това лято ще инвестира в ново оборудване в
цеха за KitKat в софийската фабрика.
В продуктовата листа на
"Нестле" влизат и кулинарни продукти /Maggi-гамата "Сочно"/, бисквити, детски млека, храни
за домашни любимци /
първата храна за котки с лактобацили за по-добро здраве на храносмилателния
тракт/, зърнени закуски. Nescafe постигна силно подобрение в
пазарния си дял и очакванията са тенденцията да продължи. Стратегическата марка
шоколадов десерт Lion вече има ново поколение - с цели хрупкави частици –
шоколад и ядки, боровинки и стафиди.В сегмента пълнозърнести закуски с малко съдържание на захар на успех се
радват NESQUIK, хрупкавите FITNESS флейксове и новата нежна закуска във формата
на възглавнички, пълни с шоколад.
Няма коментари:
Публикуване на коментар