Translate

понеделник, 13 май 2019 г.

През 2019г. NESTLE чества 25-годишния си юбилей в България и 80-годишнината на фабриката в София



Нестле е водеща сред първите топ 20 компании в областта на храните и напитките в света. Компанията продава над 1 млрд. продукта в света ежедневно

Нестле в глобален мащаб:
-91.4милиарда швейцарски франка продажби за 2018;
-308 000 служители в над 190държави;
-413фабрикив85държави;
-Над2 000 марки;
-1 милиард Нестле продукти се продават всеки ден.
Ключовите послания на компанията са:
•Всички финансови показатели са подобрени значително и се наблюдава оживен растеж в двата най-големи пазара -САЩ и Китай;
•Нестле продължава да инвестира в бъдещ растеж;
•Постигнат е значителен напредък в трансформацията на портфолиото и е засилен стратегическия фокус на Групата;
•На път е да постигне целите си за 2020 г. и да позиционира Нестле за устойчив растеж през годините след това.
Емануел Артур, изпълнителен директор на Нестле България, съобщи това на специално събитие.
По думите му уважението към бъдещето е в основата на ценностите им. На тази бизнес философия се дължи устойчивото присъствие на "Нестле" на световния пазар и приносът им в грижата за природата и здравето.
Компанията има 308 000 служители в над 190 държави, 413 фабрики в 85 държави и над 2 000 марки, посветени на целта – да се подобри качеството на живот и да допринесат за по-здраво бъдеще. А над 1 млрд. продукта се продават ежедневно в света.
"Нестле" е водеща сред първите топ 20 компании в областта на храните и напитките в света, които са с оборот над 10 млрд. швейцарски франка.
45% от оборота е в Северна и Южна Америка, 30% - в Европа, Средния изток и Северна Африка, а останалите продажби са в Африка, Океания и Азия.
Приоритетните продуктови групи за компанията са -шоколадови десерти и бисквити /Lion, Kit-Kat, "Мура" и др./, кафе /Nescafe/, детски храни /NAN, Gerber/, храни за домашни любимци /Purina, Felix, Friskies/ и вода. Неотдавна "Нестле" се оттегли от пазара на шоколади в САЩ, направи сделка със "Старбъкс" за продажби на кафе напитки, прехвърли производството на българските вафли "Мура" в Полша – във фабрика, произвеждаща само вали със 100 пъти по-голям капацитет от българската, а това лято ще инвестира в ново оборудване в цеха за KitKat в софийската фабрика.
В продуктовата листа на "Нестле" влизат и кулинарни продукти /Maggi-гамата "Сочно"/, бисквити, детски млека, храни за домашни любимци / първата храна за котки с лактобацили за по-добро здраве на храносмилателния тракт/, зърнени закуски. Nescafe постигна силно подобрение в пазарния си дял и очакванията са тенденцията да продължи. Стратегическата марка шоколадов десерт Lion вече има ново поколение - с цели хрупкави частици – шоколад и ядки, боровинки и стафиди.В сегмента пълнозърнести закуски с малко съдържание на захар на успех се радват NESQUIK, хрупкавите FITNESS флейксове и новата нежна закуска във формата на възглавнички, пълни с шоколад.
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар