в категория безалкохолни
напитки. Престижните международни отличия за иновации в потребителския сектор
„Продукт на годината“ бяха раздадени на специална церемония.
В третото издание на
конкурса се състезаваха десетки нови и иновативни продукти и услуги, лансирани
на българския пазар през последните 18 месеца, които бяха позиционирани в 25
категории. Във всяка отделна категория победителят е само един и се определя от
независим потребителски вот.
„Coca-Cola Канела без
захар е поредната иновация, с която отговаряме на търсенето на нови вкусове и
стремежа на нашите потребители за по-балансирано хранене. Това е част от
глобалната стратегия на компанията Кока-Кола за разширяване на портфолиото с
нискокалорични напитки. Отличието „Продукт на годината“ е доказателство, че
вървим в правилната посока и ни вдъхновява да продължаваме да създаваме нови
вълнуващи вкусове на Coca-Cola с по-малко или изцяло без калории“, коментира
Светлана Димитрова, старши бранд мениджър „Газирани напитки” в Кока-Кола
България, която получи наградата заедно с Антон Тодоров - ръководител
„Стратегическо управление на марките“ в Кока-Кола Хеленик България.
Световният конкурс „Продукт
на годината“ се провежда ежегодно в над 40 страни с една и съща цел: да насочи
потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите
за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Победителите в
отделните категории се излъчват от потребителите в резултат на независимо
национално представително проучване, реализирано от авторитетна изследователска
агенция. За България проучването бе осъществено от Nielsen Bulgaria сред 2500
респонденти, следвайки уникалната методология на програмата.
Няма коментари:
Публикуване на коментар