Translate

четвъртък, 25 април 2019 г.

Съюзът на пивоварите с приз от Българската асоциация на ПР агенциите


Съюзът на пивоварите в България /СПБ/, заедно с партньорите си от ПР агенциите Knowbox и Reach Services, спечели награда от Българската асоциация на ПР агенциите /БАПРА/ за кампанията Национална бирена академия. Призът бе връчен в категорията - „Комуникационна кампания в публичния сектор“ и нареди инициативата на СПБ на трето място.
Признанието е както за сдружението като клиент на двете комуникационни агенции, така и за всички членове на СПБ, които са водещите производители на бира в страната.
Мисията на браншовата организация е да подпомага и насърчава развитието на пивоварната индустрия в България и като член на Пивоварите на Европа участва във всички международни инициативи на индустрията. Заедно с агенциите Knowbox и Reach Services, СПБ провежда ежегодно информационната кампания „Бирата на фокус“ с цел да запознава потребителите с качествата на пивото като натурален продукт, който при умерена консумация е част от балансирания и модерен начин на живот. Комуникациите по кампанията са базирани на доказателства от десетки научни проучвания, реализирани от български и чуждестранни учени и експерти.
От 2018 г. основната инициатива на СПБ е Националната бирена академия.
В поредица от пътуващи семинари с турове в пивоварни в страната, представителите на медиите се запознаха със сложните процеси и производствените иновации в пивоварните на Бритос, Болярка, Загорка и Карлсберг България, като тази година предстои посещение и в Каменица.
Концепцията на Националната бирена академия /НБА/ е чрез медиите и погледа на журналистите да бъде представен и опознат съвременният „път на пивото“ – от суровините, през реалната производствена среда и технологични процеси – до крайния продукт. Чрез този подход, по прозрачен за публиките начин се потвърди, че произвежданата у нас бира отговаря на европейските стандарти за чистота и интегритет на категорията и е с безупречно качество.
Кампанията продължава с пълна пара и тази година, като приоритет отново ще бъдат инициативите по образователната кампания на НБА, реализирана с експертизата и участието на високообразованите инженер-технолози на пивоварните предприятия и учените, работещи в изследователските полета на диетологията, микробиологията, пивоварната технология и продуктовата категория.

Няма коментари:

Публикуване на коментар