Translate

четвъртък, 14 март 2019 г.

България и Мусала Софт са лидери в световната QA практика


Мусала Софт е част от престижния международен QA форум UKSTAR 2019. Събитието се провежда в Лондон и събира специалисти, ангажирани с тестването на софтуер и управление на качеството. Христо Гергов, „Тест Мениджър“ в Мусала Софт, е единственият представител от югоизточна Европа, одобрен да сподели своя опит на конференцията. Той представи предизвикателства, добри практики и иновативни подходи при тестването на чатботове (chatbots).
Гергов е Test Manager в Мусала Софт с дългогодишен опит в Software Testing and Quality Assurance за иновативни продукти на IBM, VMware и Deutsche Telekom. Работейки с най-новите технологии, той непрестанно разширява своя опит в Quality Assurance, Virtualization, Cloud Computing и Internet of Things. По време на събитието той даде практически съвети за определяне на мащабируем процес на тестване за екипи, които разработват chatbots или подобни приложения. Лекцията включи демонстрация на решение за автоматизирано тестване, което генерира примерни въпроси и техните съответни очаквани отговори. Решението се използва от екипите в Мусала Софт и проверява дали когнитивният съветник „мисли“ и се държи според очакванията на другия участник в диалога
Той сподели след конференцията:
-UKSTAR 2019 е ключова конференция за общността, която се грижи за качеството на софтуерните продукти и услуги по цял свят. Иновации, нови срещи, нови идеи, споделен професионализъм - чест е да съм сред визионерите и да споделя успешни QA практики от своя опит.
Чатботовете могат да бъдат сложни софтуерни решения, които съчетават предимствата на алгоритмите за машинно обучение, разбиранията за естествен език и изкуствен интелект. Целта на чатботовете е симулация на естествен разговор между двама души. Една от основните цели на всеки чатбот е да осигури мащабен начин за използване на съобщенията като канал за взаимодействие с клиенти. Ето защо продуктът непрекъснато се обогатява с нова бизнес логика. При тези обстоятелства автоматизацията на теста е задължителна. Основният фокус на презентацията е върху функционалното, нефункционално и автоматизирано тестване и какви неочаквани предизвикателства въвеждат те в контекста на чатбот.

Няма коментари:

Публикуване на коментар